هتلی که گردشگران از اقامت در آن وحشت دارند!

هتلی که گردشگران از اقامت در آن وحشت دارند!
کدخبر : 573355

مسافران هتل گرند میدوی می‌گویند که اغلب صدا‌های مرموزی می‌شنوند و شاهد اشیاء عجیبی هستند.

وقتی بلر مورفی یک هتل قدیمی را برای فروش پیدا کرد، به نظرش رسید که این هتل قیمت مناسبی دارد و او روند خرید آن را آغاز کرد، اما بعداً متوجه شد که این هتل بسیار ترسناک است.

هتل گرند میدوی در پنسیلوانیا نام هتلی است که بلر خواهان خرید آن بود. مسافران این هتل می‌گویند که اغلب صدا‌های مرموزی می‌شنوند و شاهد اشیاء عجیبی هستند. اتاق‌های این هتل با سر‌های حیوانات پر شده و با تصاویر ارواح تزئین شده است.

بسیاری از گردشگران به دلیل شهرت وحشتناک بودن این هتل از اقامت در آن می‌ترسند، اما افراد زیادی در آن اقامت می‌کنند تا بتوانند خواب ترسناکی را تجربه کنند. بسیاری از مردم در نهایت به دلایل غیر قابل توضیح قبل از پایان اقامت خود هتل را ترک می‌کنند.

اتاق خواب‌های هتل دارای طراحی های خاصی هستند، زیرا در هر اتاق از فضای ترسناک متفاوتی الهام گرفته شده است، مانند اتاق خون آشام، اتاق تابوت و اتاق جادوگر. وحشتناک‌ترین اتاق این هتل اتاق چتر نجات است که دکوراسیونی به سبک خاص دارد و شامل یک عروسک ترسناک بزرگ است.

هتلی ترسناک که مسافرانش زودتر از تاریخ اقامت آن را ترک می کنند

این اتاق به دلیل این وحشتناک‌ترین در نظر گرفته می‌شود، چون شایعه شده بود که توسط کودکی که کشته و در آنجا دفن شده بود، تسخیر شده است.

بلر گفت که او و همسرش متوجه اتفاقات عجیبی شدند و یک شب با فریاد زدن پسرشان از خواب بیدار شدند. به گزارش روزنامه بریتانیایی میرر، این زوج تایید کردند که طیف‌هایی از مردم را در هوا می‌دیدند و صدا‌های عجیبی را می‌شنیدند./باشگاه خبرنگاران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: