انگشتر رهبر انقلاب به سرقت رفت + عکس

انگشتر رهبر انقلاب به سرقت رفت + عکس
کدخبر : 536610

یک انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری در خانه یکی از سارقان سابقه دار تهرانی کشف شد.

    

سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی چندی پیش در  شمال تهران  ماشین یکی از مسئولان دولتی به  سرقت  می‌رود و بعد از تشکیل پرونده در  پلیس  این پرونده هم همانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

photo_2020-12-08_13-51-31

 

وی افزود: باند ۱۱ نفره سارق خودرو که خودروهای ماکسیما، پرشیا و…  سرقت  می‌کردند و تمامی این افراد سابقه دار هم بودند توسط مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت  دستگیر  می‌شوند و ماشین همان فرد مسئول هم در کشفیات محل اختفای این باند ۱۱ نفره پیدا می‌شود.

 

ماجرای پیدا شدن انگشتر مقام معظم رهبری در خانه یک سارق

رئیس پایگاه یکم  پلیس آگاهی  پایتخت گفت: طبق وظیفه، پلیس با آن فرد تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که خودروی سرقتی اش پیدا شده و برای تحویل به پایگاه پلیس آگاهی مراجعه کند.

 

سرهنگ شریفی ادامه داد: آن مسئول بعد از مراجعه برای دریافت خودرو می‌گوید که در داشبورد خودرو، انگشتری که مقام معظم رهبری به آن هدیه داده بود هم وجود داشته که اکنون نیست.

 

وی ی بیان کرد: با توجه به اصرار آن فرد و با توجه به ارزش معنوی این  انگشتر  بازجویی  سارقان  در دستور کار قرار می‌گیرد و سارق در اعترافات خود می‌گوید که در داشبورد ماشین این انگشتر وجود داشته که آن را برای مادرم بردم و الان این انگشتر در خانه نزد مادرم است.

 


بیشتر بخوانید : هشدار به متقاضیان پیش فروش محصولات سایپا + جدول


 

 

 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت به خانه آن سارق مراجعه می‌کنند و انگشتر را در آن خانه پیدا می‌کنند و به آن مسئول تحویل می‌دهند . 

 

منبع : رکنا

 

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: