نامه معنادار زینب سلیمانی به خواهرانش + عکس

نامه معنادار زینب سلیمانی به خواهرانش + عکس
کدخبر : 537498

دختر شهید حاج قاسم سلیمانی در پیامی به گروه جهادی «دختران حاج قاسم» نوشت: حاج قاسم به دخترانش خیلی بیش از حد حساس بودند در حدی که اگر کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها می‌رسید دق می‌کردند؛ حجابتان را حفظ کنید تا دشمن آتش بگیرد؛ قرآن را فرا گیرید تا شیطان آتش گیرد.

 زینب سلیمانی دختر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در پیامی به گروه جهادی «دختران حاج قاسم» در دماوند و برترین گروه جهادی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران نوشت: 

 

سلام بر دختران حاج قاسم:

ما دختران حاج قاسم با بیعت و پیمان با امام خامنه‌ای عزیز، یاد و راه شهدا، راه و روش ائمه، باید پرچمدار راه امام حسین(ع) و خواهرش زینب باشیم. پرچم را لحظه‌ای زمین نگذاریم.

 

یادمان نرود برای لحظه لحظه آسایش و نفس راحتی که می‌کشیم مدیون خون شهدا هستیم. چه خون ائمه و چه خون شهیدان صدر اسلام و مدافعان حرم اهل بیت(ع).

 

دفاع از حرم حضرت زینب(س) دفاع از ناموس ما شیعیان تلقی می‌شود.

 

همه سلیمانی‌ها و باکری‌ها و فخری‌زاده‌ها و... رفتند تا ایران و اسلام بماند.

 

دختران عزیز که نامتان را دختران حاج قاسم نهادید:

مراقب باشید تا ذره‌ای خطا نداشته باشید تا روح حاج قاسم عزیز به شما افتخار کند که شما هم‌چون زینب و فاطمه و نرگس و نرجس هستید برای او.

 

ایشان به دخترانش خیلی بیش از حد حساس بودند در حدی که اگر کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها می‌رسید دق می‌کردند.

 

حجابتان را حفظ کنید تا دشمن آتش بگیرد.

 

قرآن را فرا گیرید تا شیطان آتش گیرد.

امربه معروف و نهی از منکر را زنده نگاه دارید تا خون حسین(ع) در قیامت شهادت خواهد داد که در برابر خون ثارالله چه کسانی کوتاهی کردند و چه کسانی عمل.

 

عزیزان رهبرمان خیلی تنهاست.خیلی....

سربازی باشید برایشان همچون سرباز قاسم سلیمانی و در راه و هدف رهبری و کشور عزیزمان با افتخار پلاک شهادت و شهامت را بر گردنتان بیاویزید و خجالت نکشید. چرا که این دنیا محل گذر است و آن دنیاست که ابدیست.

 

خداوند از رگ گردن نزدیک‌تر است.

هرکس خداوند را شاهد و ناظر خود و اعمالشان بدانند هیچ حقی ناحق نخواهد شد. هم‌چون خون به ناحق ریخته شده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز و یاران با وفایشان.

 

والسلام علیکم 
زینب سلیمانی

 

 

 


بیشتر بخوانید : چه کسانی می توانند برای وام جدید کرونا ثبت نام کنند


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: