سرخ ها بل دادند، آبی ها گرفتند

سرخ ها بل دادند، آبی ها گرفتند
کدخبر : 538128

مصاف استقلال و پرسپولیس در جریان بازی معوقه هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید که این بازی به صورت زنده در ویژه برنامه ای توسط تلویزیون تعاملی تیوا پخش شد.

به گزارش شما و اقتصاد ، مهدی پاشازاده پیشکوت استقلال و تیم ملی، رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس، فرشید فهیم مجری صدا و سیما و محمدرضا عیوضی بازیگر و خواننده از جمله میهمانان ویژه برنامه شبکه تیوا اسپورت بودند که نظرات خود را درباره بازی مطرح کردند.   

پرسپولیس+استقلال+تیوا+اسپرت+شماواقتصاد

 

رضا جباری در خصوص این بازی گفت: توقع من از استقلال خیلی بیشتر بود و میتوانست بهتر بازی کند. احساس من این است که اگر پرسپولیس یک یا دو تعویض انجام می داد میتوانست نتیجه بازی را حفظ کند. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت خوبی داشتند. 

همچنین مهدی پاشازاده معتقد است: بازیکنان استقلال به صورت حرفه ای عمل نکرده و در همان نیمه اول میتوانست به نتیجه مطلوبی برسد. اشتباهات فردی به خصوص در برخی بازیکنان به اندازه یک نیم فصل بسیار زیاد بود.

وی گفت: دریافت گل مساوی و پس از آن گل دوم از سوی پرسپولیس شرایط را برای استقلال بسیار سخت کرد. از طرفی اگر پرسپولیس نیز اقدامات تاکتیکی مناسبی انجام می داد می توانست نتیجه بازی را حفظ کند.

در ادامه فرشید فهیم نیز بیان کرد: استقلال باید ریکاوری و نقاط ضعف خود در این بازی را شناسایی کند تا برای بازی های بعدی به خصوص تیم تراکتورسازی که بازی حساس و سختی می تواند باشد، آماده شود.

وی افزود: دفاع استقلال سردرگم بود و به نظر می رسید محمود فکری هنوز به چارچوب دفاعی نرسیده است که این موضوع می تواند آسیب جدی به تیم وارد کند. انتظار این بود که استقلال در برابر پرسپولیس خیلی بهتر بازی کند ولی کاملا برعکس شد و تا به حال به این اندازه استقلال را ضعیف و پراشتباه ندیده بودم. 

همچنین در ادامه میهمانان برنامه به مساله کری خوانی بین هواداران دو تیم نیز اشاره کردند که محمدرضا عیوضی به نکته مهمی اشاره کرد و گفت: هر زمان به این نقطه رسیدیم که برد تیم حریف را تبریک بگوییم و در عین حال به تیم مورد علاقه خود تعصب داشته باشند آن زمان است که می توانیم بگوییم فرهنگ فوتبالی داریم.

حواشی ایجاد شده برای برخی ستارگان فوتبال نیز  از دیگر مباحث مطرح شده بود که علاقه مندان برای مشاهده کامل این برنامه می توانند به شبکه تیوا اسپورت در سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

 

 

روابط عمومی تیوا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: