تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی

تقدیر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی
کدخبر : 540690

​محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارسال تقدیرنامه برای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تلاش های تأثیرگذار این سازمان در کسب رتبه سوم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارزیابی عملکرد سال 98 بین دستگاههای اجرایی کشور، تقدیر کرد.

در متن این لوح خطاب به دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده است:

 

بی تردید پویایی، ارتقا و پیشرفت هر دستگاه اجرایی مرهون زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر کسانی است که با تکیه بر ایمان به خداوند متعال، روحیه جهادی و خدمت صادقانه در راستای شکوفایی این کشور اسلامی، خاضعانه قدم برمی دارند.

 

بدین وسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی که در کسب رتبه سوم توسط وزارت متبوع در بین دستگاههای اجرایی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ منشأ اثر بودید، قدردانی می کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را مسالت می کنم.

 

همچنین، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تقدیرنامه ای دیگر از محمدرضا احمدی، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایت سازمان تامین اجتماعی نیز قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

بدین وسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی که با کسب رتبه اول بر اساس بالاترین میزان رشد امتیازها در بین سازمان های تابعه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ وزارت متبوع منشا اثر بودید، قدردانی می کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را مسالت می کنم.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: