با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد؛

آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران

آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران
کدخبر : 542023

​با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، توزیع ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران آغاز شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی در نشست خبری از توزیع ۱۰ هزار سبد کالای معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان تهران با همکاری بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

آغاز-توزیع-10-هزار-سبد-معیشتی-میان-مددجویان-کمیته-امداد-استان-تهران

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای مرحله سوم پویش «ایران همدل» انجام می‌شود، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با کمک مردم نیکوکار و خیران، یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

باجلان افزود: در این مدت با راه‌اندازی بیش از ۳۵۰۰ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، هفت میلیون و ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

وی از همکاری ۸۰ هزار نیروی جهادی و داوطلب در طبخ و توزیع و اطعام نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: نیمی از این افراد فعالان مراکز نیکوکاری و مابقی نیروهای بسیجی، جهادی و مردمی هستند.

 

باجلان همچنین به توزیع یک میلیون و ۶۵۰ هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون ۵۵۰ میلیارد تومان از سوی خیران، مردم نیکوکار و نهادها در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشیتی کمک جمع‌آوری شده است.

 

در ادامه این نشست محسن جهانی، معاون امور اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به جزئیات طرح توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان گفت: این بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان ساکن در پهنه غربی استان تهران توزیع خواهد شد.

 

وی ارزش ریالی سبدهای توزیعی را ۴۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ چهار میلیارد تومان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین اعتبار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: