اولین اخبار در رابطه با واکسیناسیون دوم هنرمندان

اولین اخبار در رابطه با واکسیناسیون دوم هنرمندان
کدخبر : 542559

دومین گروه از هنرمندان عضو در موسسه هنرمندان پیشکسوت واکسیناسیون می‌شوند.

واکسیناسیون یا ایمن سازی به تزریق استفاده واکسن گفته می‌شود که با هدف جلوگیری از ایجاد عفونت یا کاهش عوارض بیماری در شخص یا ایجاد ایمنی طبیعی با تصویر آنتی باکتری به دست می‌آید. واکسیناسیون اقدام مهمی است که به وسیله آن با هزینه‌ای کم می توان از ابتلا به بیماری‌های عفونی جلوگیری کرد گفتنی است از زمان شیوع ویروس کرونا در تمام ملت‌ها و کشورها به دنبال واکسیناسیون مناسب برای از بین بردن ویروس کرونا هستند.و تا به امروز بعضی از کشورها تا حدودی موفق به انجام واکسیناسیون به روی مردمشان شده اند.

 

به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت با توجه به جلسه ای که روز سه شنبه ۴ خرداد ماه بین مدیرعامل موسسه و نعمت الله محمدی نیا سرپرست مرکز بهداشت شمال تهران برگزار شد.

این سهولت امر واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه فرایند واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت بالای ۷۰ سال روزبه موسسه هستند روز یکشنبه و دوشنبه ۹ و ۱۰ خرداد ماه در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت انجام می‌شود.

واکسیناسیون دیگر گروه‌های سنی هنرمندان طبق اعلام زمانبندی گروه‌های سنی توسط وزارت بهداشت با هماهنگی‌های لازم انجام صورت خواهد گرفت هنر مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های تماس بگیرند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: