آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور

آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور
کدخبر : 542755

​فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) از آغاز پویش به عشق حاج قاسم رأی می‌دهم در ۳۱ استان کشور در راستای بسیج همه جانبه در راستای مشارکت حداکثری خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  افق تهران، مهرشاد سهیلی با اشاره به نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور پررنگ خود در این انتخابات برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند افزود.

 

قاسم-سلیمانی

 

وی با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) تمام تلاش خود را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا منبی بر مشارکت حداکثری به کار خواهد بست، خاطرنشان کرد: در همین راستا پویشی به نام سردار بزرگ اسلامی شهید قاسم سلیمانی با عنوان #بهعشقحاجقاسمرأی_می‌دهم در ۳۱ استان کشور راه اندازی کردیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی(عج) از تمام افراد و پایگاه هایی که هر نوع وابستگی به این قرارگاه دارند خواست تا در راستای منویات حضرت امام خامنه ای مبنی بر مشارکت حداکثری مردم را به این پویش و حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه قرارگاه حضرت مهدی(عج) از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند تصریح کرد: دغدغه ما و همه دوستانمان بر مشارکت حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: