محمد ابویی، فعال اجتماعی مطرح کرد؛

اهمیت حضور پررنگ زنان در انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۴۰۰

اهمیت حضور پررنگ زنان در انتخابات سرنوشت‌ساز 1400
کدخبر : 543059

محمد ابویی، فعال اجتماعی اظهار داشت: ازآنجاکه اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری راه‌حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به‌منظور احیای ارزش‌های اصیل انقلاب عنوان می‌فرمایند، حضور حداکثری زنان برای مشارکت در انتخابات سرنوشت‌ساز خردادماه سال ۱۴۰۰ و کمک به جبهه انقلاب برای تحقق فرامین معظم له در روی کار آمدن مدیران جوان، انقلابی و مردمی قطعاً می‌تواند مؤثر باشد لذا صمیمانه درخواست می‌کنیم که زنان فرهیخته کشورمان مانند همیشه با شور و نشاط و بدون لحظه‌ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهدا و تحقق خواسته‌های رهبر فرزانه انقلاب به پای صندوق‌های رأی آمده و بار دیگر بصیرت خود را به رخ دشمنان ایران اسلامی بکشانند.

به گزارش شما واقتصاد ، ابویی بیان کرد: زنان با حضور خود در پیکارهای انتخاباتی، در فعالیت‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و سیاسی جایگاه خود را تثبیت نموده‌اند و مسئولان به اهمیت و مثمریت نقش و مشارکت زنان بیش از پیش پی برده‌اند.

 

حضور پررنگ زنان در انتخابات 2

این فعال اجتماعی ادامه داد: در شرایط کنونی که فضای کشور به فضای انتخاباتی مبدل گشته و پروسه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا جریان دارد، مبارزات انتخاباتی شدیداً رقابتی شده است و در این رقابت تصمیم و رأی هر زن ایرانی اعم از شهرها، روستاها و قریه‌ها، تأثیرگذار، تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است و لذا تنها راه نجات فرودستان و نیز حذف‌شدگان از فشارهای اقتصادی و اجتماعی و همچنین تنها راه نجات کشور از بحران‌های داخلی و خارجی، پیروی از نظر اکثریت مردم و برگزاری انتخابات بر پایه قانون اساسی است.

ابویی تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت بسیاری از زنان در تمام عرصه‌ها بودیم که این خود در توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم است و ما امروزه شاهد حضور زنان به‌عنوان زنان فرهیخته در اجتماع و تربیت‌کننده نسل جوان در خانواده هستیم و لذا نقش زن به عنوان محور آرامش‌بخش در خانواده بسیار مهم است.

 

حضور پررنگ زنان در انتخابات

این آینده‌پژوه همچنین گفت: زنان ایران همواره نشان دادند که در اتفاقات بزرگ مانند پیروزی انقلاب اسلامی و یا توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نقش مؤثری دارند و همیشه محور پایداری رخدادهای مهم کشور بودند و هستند و در دو سه روز آینده قطعاً با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر پایه‌گذار نهضت جهادی دیگری خواهند شد.

وی تصریح کرد: پایداری و سلامت خانواده در گروی داشتن جامعه سالم است و از سوی دیگر همه دستاوردهای علمی و هنری بشر در سایه خانواده‌های سالم و امن حاصل می‌شود بدون خانواده هویت انسان ازدست‌رفته و همه فعالیت‌های اجتماعی و فردی افراد نافرجام خواهد ماند. خانواده رکن اصلی جامعه انسانی است که با ارتباط صحیح و محبت بین زن و مرد می‌توان شاهد تحکیم خانواده بود و این موضوع به آینده‌سازان کشور منتقل می‌شود.

این فعال اجتماعی ادامه داد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی به کرامت و شخصیت انسان، اعم از زن و مرد توجه جدی شده تا آنجا که در بند ۶ اصل دوم این قانون، ایمان به کرامت و ارزش والای انسانی و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خداوند به عنوان یکی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شمرده شده است. این توجه و اهتمام در مورد زنان، دو چندان شده و این قانون در موارد متعددی بر پاسداشت شخصیت انسانی زن و زمینه‌سازی برای رشد شخصیت او تأکید کرده است.

ابویی بیان کرد: از این رو حساسیت حضور زنان در انتخابات بیش از گذشته به چشم می‌خورد انتخاباتی که می‌تواند با حضور آنان به روی کار آمدن نیروهای انقلابی و مؤمن و جهادی و رسیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به‌منظور احیای ارزش‌های اصیل انقلاب کمک شایانی نماید.

این فعال اجتماعی ادامه داد: به هر ترتیب دختران و بانوان با حضورشان در انتخابات سرنوشت ساز دو سه روز آینده قطعاً عرصه را برای حضور گسترده جامعه زنان در مدیریت کشور هموار خواهند کرد.

محمد ابویی، فعال اجتماعی تأکید کرد: درنهایت از تمامی زنان ایران اسلامی تقاضا می‌کنیم تا با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح موردنظر خود به تشکیل مدیریت جهادی، انقلابی و جوان کمک کنند تا عدالت اجتماعی موردنظر مقام معظم رهبری در جامعه برقرار گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: