با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد؛

برگزاری نخستین آئین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد

برگزاری نخستین آئین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد
کدخبر : 543254

نخستین آئین تجلیل از نخبگان و خادمان قرآنی کمیته امداد با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از خادمان و نخبگان قرآنی کمیته امداد با تبریک سالروز میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت افزود: انس با قرآن بالاترین درجات عبادی برای انسان است و عمل به قرآن در زندگی شخصی و حرفه‌ای موجب توفیق در امور خواهد شد.

کمیته امداد

وی ارائه آموزش‌های قرآنی در جامعه هدف کمیته امداد را از سنت‌های موثر در این نهاد طی سال‌های گذشته دانست و ادامه داد: در حال حاضر یک‌هزار مربی قرآنی در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند و آموزش‌های لازم برای این مربیان نیز به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد برگزاری جشنواره قرآنی «باران وحی» در کمیته امداد را موجب انس جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی عنوان کرد و گفت: جشنواره قرآنی باران وحی با ۱۵ هزار شرکت کننده در سطح ملی برگزار شد که امروز برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

بختیاری با اظهار امیدواری برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آتی اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۵۲ هزار نفر از مددجویان در پایه‌های تحصیلی دبستان تا دبیرستان در زمینه‌های آموزشی و انگیزشی در رشته‌های فهم سوره‌های قرآن در بخش‌های تدبر در قرآن، حفظ و قرائت و ... ارائه شده است.

 

شایان ذکر است در این مراسم ۱۶ نفر از نخبگان مددجو و هفت نفر از نخبگان قرآنی کمیته امداد در حوزه‌های تخصصی حفظ، قرائت و فهم قرآن مورد تجلیل قرار گرفتند. همچنین در این مراسم از ۸۵۱ نفر از خادمان قرآنی تقدیر شد.

 

در ادامه این مراسم مرکز نیکوکاری قرآنی نیز با مدیریت یکی از بزرگان اهل سنت در شهرستان گنبد استان گلستان به عنوان نماد برادری اهل سنت و تشیع به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: