معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد مطرح کرد؛

همکاری بیش از هزار وکیل نیکوکار با کمیته امداد

همکاری بیش از هزار وکیل نیکوکار با کمیته امداد
کدخبر : 543483

صباغیان گفت: در کل کشور یک هزار و ۷۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری موثر و فعال دارند و تاکنون دو هزار و ۳۵۵ پرونده مددجویان به وکلا و کانون وکلا ارجاع شده است.

همکاری بیش از هزار وکیل نیکوکار با کمیته امداد/ برگزاری ۶۱۱ میز خدمت در تمامی استان‌هابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۹ در دو بخش فعالیت‌های خود را ادامه دادیم، اظهار داشت: بخش اول پیگیری حقوقی پرونده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بخش دوم پیگیری پرونده‌هایی که مربوط به پرسنل کمیته امداد است.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما توانمندسازی و ایجاد اشتغال و درآمد باثبات برای مددجویان کمیته امداد است؛ به عنوان مثال اگر در پرونده قضایی به دنبال وصول مهریه خانمی هستیم در اصل به دنبال توانمندسازی او هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان این‌که در سال گذشته ۶۱۱ میز خدمت در سراسر استان‌ها برگزار شد، گفت: هم‌ اکنون هزار و ۷۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری موثر و فعال دارند، گفت:  کل پرونده‌های ارجاعی مددجویان به وکلا و کانون وکلا دو هزار و ۳۵۵ پرونده بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: