با حضور معاون اجرایی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای
کدخبر : 543708

​تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف فراهم کردن زمینه ارتقای مهارتی و توانمندسازی و اشتغال مددجویان به امضا رسید.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور فراهم کردن زمینه ارتقای مهارتی، توانمندسازی و اشتغال مددجویان با حضور علی‌اکبر خادمی، معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و محسن جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایران به امضا رسید.

 

برنامه‌ریزی و مشارکت در توانمندسازی اقتصادی مددجویان، مشارکت و هم‌افزایی ظرفیت‌ها در راستای ارتقای شاخص‌های اشتغال و خودکفایی و پایدارسازی مشاغل ایجاد شده برای خانواده‌های تحت حمایت از اهداف این تفاهم‌نامه است.

 

کمیته امداد در این تفاهم‌نامه متعهد شده است نسبت به معرفی و اعلام نیازهای فناورانه و پروژه‌های پژوهشی دارای اولویت به دانشگاه، تامین هزینه‌های آموزشی مددجویان، مشاوره و هدایت شغلی مددجویان مشغول تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و همکاری در برگزاری رویدادهای کارآفرینی، استارت آپ و بازارچه‌های اشتغال برای جامعه هدف اقدام کند.

 

کمیته امداد همچنین نسبت به تشویق کارفرمایان برای بکارگیری مددجویان در مشاغل مرتبط و حمایت فکری و علمی از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های فناورانه دانشجویان تحت حمایت اقدام خواهد کرد.

 

دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در قالب این تفاهم‌نامه در خصوص اعطای گواهینامه آموزشی معتبر به دانشجویان جامعه هدف و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی ملی و بین‌المللی مورد نیاز کمیته امداد عمل خواهد کرد.

 

مشارکت در برگزاری رویدادهای انگیزشی و کارآفرینی با هدف شناسایی و پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان مورد حمایت و فراهم کردن امکان حضور و فروش محصولات مددجویان مددجویان صاحب طرح‌های نوآورانه در نمایشگاه‌های تخصصی از دیگر تعهدات دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این تفاهم‌نامه است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: