پخش زنده فینال جام حذفی از آیگپ

پخش زنده فینال جام حذفی از آیگپ
کدخبر : 544695

دو تیم استقلال و فولاد خوزستان امشب در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی آیگپ، امشب ساعت ۲۱ فینال جام حذفی برگزار خواهد شد و دو تیم استقلال و فولاد خوزستان در نبردی تن به تن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

درست ۸ سال پیش فرهاد مجیدی مقابل فولاد پنالتی گرفت و جواد نکونام آن پنالتی را تبدیل به گل کرد تا تیم استقلال جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

حالا این دو بازیکن اسبق استقلال هر دو در قامت سرمربی، امشب در فینال جام حذفی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. استقلال و فولاد در فصلی که گذشت دو بار به مصاف هم رفته اند و امشب برای سومین بار رودرروی هم به میدان می روند.

در این دیدار، محمد دانشگر، سید حسین حسینی و فرهاد مجیدی از جمع استقلالی ها به دلیل محرومیت در بازی برابر گل‌گهر سیرجان، غایب هستند، اما حضور فرشید اسماعیلی که وضعیت بهتری از لحاظ جسمانی پیدا کرده است در این بازی نقطه قوتی برای استقلال محسوب می شود، اگر در ترکیب اصلی به میدان برود.

شاگردان جواد نکونام در فصلی که گذشت با ۴۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفتند و حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چشم امید خود را به بازی امشب و قهرمانی در جام حذفی دوخته اند.

دیدار فینال جام حذفی امشب ساعت ۲۱ به صورت زنده از اپلیکیشن آیگپ پخش خواهد شد و کاربران این پیامرسان در هر کجا که باشند می توانند با گوشی تلفن همراه خود این دیدار مهیج را دنبال کنند. ضمن این که برای پیش بینی نتیجه این دیدار نیز می توانند از طریق این اپلیکیشن اقدام کرده و در صورت پیش بینی صحیح تیم برنده ۵۰۰ امتیاز به امتیازات خود اضافه کنند.

برای نصب آیگپ کافی است که عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کرده و یا از طریق استورهای داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: