اینستاگرام

راه حل رفع اختلال واتس اپ و اینستاگرام مشخص شد + عکس

راه حل رفع اختلال واتس اپ و اینستاگرام مشخص شد + عکس
کدخبر : 546130

اختلال در اینستاگرام و واتس اپ از چند ساعت پیش به وجود آمده است. برنامه پیام رسان تیک تاک نیز دقایقی پیش از دسترس خارج شد.

به گزارش شماواقتصاد،اختلال در اینستاگرام و واتس اپ از چند ساعت پیش به وجود آمده است. برنامه پیام رسان تیک تاک نیز دقایقی پیش از دسترس خارج شد.

تمسخر واتساپ توسط تلگرام پایانی ندارد و اکانت تلگرام باز هم رقیب خود یعنی واتس اپ را مسخره کرده است. از ساعاتی پیش، سرورهای اینستاگرام، واتساپ و فیس بوک دچار اختلال شده و کاربران نمی‌توانند در واتس اپ پیام ارسال کنند. این اختلال جهانی بوده و Whatsapp نیز با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از صبوری کاربران، اعلام کرد این مشکل به زودی حل می‌شود.

علاوه بر این اختلالات، واتساپ مشکلات و محدودیت‌های زیادی دارد که این مشکلات باعث شده بسیاری از کاربران از آن ناراضی باشند و از سوی دیگر، تلگرام نیز به آن طعنه زده است. به عنوان مثال، به تازگی تلگرام در اکانت توییتر خود یک عکس میم را منتشر کرد که در آن به نبود قابلیت حذف دو طرفه پیام در واتساپ کنایه زده است.

اینستاگرام

تلگرام حالا برای بار دیگر واتساپ را به سخره گرفته است. کاربری در توییتر نوشت در واتس اپ گریه می‌کند و اکانت توییتری تلگرام نیز در پاسخ به این توییت، عکس زیر را منتشر کرده و نوشت شما می‌توانید آن را حل کنید. در واقع تلگرام از این کاربر خواسته با پاک کردن واتس اپ مشکل خود را برطرف کند.

هچنین یکی دیگر از کاربران از تلگرام پرسیده که شما چرا واتس اپ را دانلود کرده‌اید که اکانت توییتری تلگرام در پاسخ به سوال نوشت:

اگر شما دشمن خودتان را بشناسید نیازی نیست از نتیجه صدها جنگ نیز بترسید. نگران نباشید، من آن را روی یک گوشی یک بار مصرف ایزوله کرده‌ام.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: