معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

کمک ۱۹۰۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام در قالب طرح ایران مهربان

کمک 1900 میلیارد تومانی حامیان به ایتام در قالب طرح ایران مهربان
کدخبر : 546811

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: در یکسال گذشته و با اجرای طرح ایران مهربان، کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین از 651 میلیارد تومان به 1934 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علیرضا عسگریان در همایش طرح «ایران مهربان» با اشاره به سابقه ۲۰ ساله اجرای طرح اکرام ایتام، این طرح را یکی از موفق‌ترین برنامه‌های کمیته امداد دانست و افزود: در یکسال گذشته با اجرای طرح ایران مهربان، شاهد یک جهش در حمایت از ایتام بودیم به طوری که تعداد حامیان از ۷۲۱ هزار نفر به یک میلیون و ۱۰۰ هزار حامی رسیده است.

 

وی ایجاد فضای شفاف در کمک‌رسانی به نیازمندان را از ویژگی‌های طرح اکرام ایتام دانست و ادامه داد: حامیان در یکسال گذشته ۱۹۳۴ میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک نقدی انجام دادند که این رقم نسبت به سال پیش از آن ۱۹۷ درصد رشد داشته است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تاکید کرد: با اجرای طرح ایران مهربان، میانگین سرانه دریافتی ایتام از محل کمک‌های حامیان از ۳۹۹ هزار تومان به ۶۱۳ هزار تومان در ماه رسیده است.

 

عسگریان اظهار کرد: همچنین میانگین سرانه دریافتی فرزندان محسنین از ۱۹۹ هزار تومان در ماه به ۲۸۷ هزار تومان رسیده که ۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

وی از آمادگی برای اجرای مرحله دوم طرح ایران مهربان خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای مرحله دوم این پویش، تعداد حامیان به ۱.۵ تا ۲ میلیون نفر برسد.

 

شایان ذکر است، در پایان این مراسم، با اهدای لوح یادبود، از خیران برجسته طرح اکرام ایتام و محسنین تقدیر به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: