صندوق بازنشستگی کشوری/

دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
کدخبر : 555893

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از روزه داران ایران اسلامی و به ویژه بازنشستگان کشوری دعوت کرد تا با شرکت در مراسم این روز بزرگ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، متن پیام دکتر محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به این شرح است: بزرگداشت روز جهانی قدس فرصت بی‌نظیری است که هرساله پرونده ددمنشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان داده شود. ابتکار بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی در نام‌گذاری آخربن جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» همواره خوی تجاوزگری این رژیم را به جهانیان یادآوری کرده و با شکل‌گیری مقاومت اسلامی در منطقه، حذف این رژیم را به مطالبه اصلی مسلمانان جهان تبدیل کرده است.

بدون تردید مسئله فلسطین و آرمان این ملت مظلوم از یک سو مسئله‌ای انسانی است که هیچ فرد منصفی در جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد و از سویی دیگر، یک آرمان بنیادی برای ملت های مسلمان جهان به شمار می‌رود.

امسال از یک‌سو شاهد تشدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در ماه مبارک رمضان علیه ملت مظلوم فلسطین بوده‌ایم و از سویی دیگر تلاش استکبار جهانی برای تقویت جایگاه این رژیم در منطقه نیز مضاعف شده است. البته به مدد الطاف الهی امت بزرگ اسلام بیدارتر از گذشته در مقابل این طرح‌های خائنانه ایستاده‌ است.

اینجانب به‌ عنوان خادم جامعه بازنشستگان کشوری و به‌ دلیل اهمیت بزرگداشت این روز، بر خود فرض دانستم تا ضمن تاکید مجدد بر پاسداشت این آرمان والای انقلاب و نظام اسلامی، از بازنشستگان عزیز میهن اسلامی دعوت به عمل آورم تا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس همچون گذشته شرکتی فعال داشته باشند تا بار دیگر ضمن تاکید بر ایستادگی ملت رشید ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان لبیک گفته باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: