اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه

اخبار حوادث | تصادف هولناک و خونین یک اتوبوس | ۲۱ کشته و زخمی

اخبار حوادث | تصادف هولناک و خونین یک اتوبوس | 21 کشته و زخمی
کدخبر : 556146

روز گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران در منطقه گردشگری زراس به دروندره سقوط کرد. به دنبال این حادثه 2 نفر فوت و 19 نفر مجروح شدند.

اخبار حوادث: عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران طی توئیتی از مجروح شدن شهردار ناحیه 3 منطقه 19 در هنگام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.
اخبار حوادث: سخنگوی شهرداری تهران گفت: بعد از این ماجرا با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.
فرماندار دهدز گفت: واژگونی و سقوط اتوبوس در عصر امروز به دره در دهدز ۲ کشته و ۱۹ زخمی تا کنون داشته است.

 مجید رحمانی در تشریح این حادثه، گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران اصفهانی که دارای مجوز هم هستند، عصر دیروز در ۵ کیلومتری شهر دهدز در یک پیچ جاده ای به دره سقوط نمود.

وی در خصوص علت حادثه، بیان داشت: بررسی های اولیه حکایت از لغزندگی جاده و خطای راننده دارد، ولی به زودی علت اصلی آن کارشناسی و اعلام می شود.

رحمانی در مورد تعداد جانباختگان و مصدومین این حادثه، گفت: متاسفانه تا کنون دو فوتی مرد و ۱۹ مصدوم مشخص و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند و تلاش برای بیرون آوردن دو مسافر دیگر همچنان ادامه دارد.

فرماندار دهدز افزود: تشکر ویژه از نیروهای مردمی و سایر دستگاه های امدادی برای نجات مصدومان این حادثه دارم.

در دقایق پایانی تنظیم این خبر، یکی از آگاهان محلی از کشته شدن یکی از دو نفر باقیمانده خبر داد و گفت: این مسافر فوت شده آخری، یک خانم پزشک بوده است.

وی اضافه نمود: متاسفانه این جاده توریستی از کیفیت پایینی برخوردار بوده و تا کنون حوادث ناگواری در آن به وقوع پیوسته، علاوه براین، عدم وجود تابلوهای راهنمایی و رانندگی به خصوص در محل حادثه از ایرادات جدی وارده می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: