اخبار حوادث | اخبار حوادث روزانه | اخبار حوادث مهم

قتل خونین و دردناک یک پسر در جشن تولدش | قاتل دوست مقتول بود

قتل خونین و دردناک یک پسر در جشن تولدش | قاتل دوست مقتول بود
کدخبر : 556890

قاتل فراری پس از دستگیری توسط پلیس اعتراف کرد که دوست رابا ضربات چاقو در جشن تولدش به قتل رسانده است.

اخبار حوادث: رسیدگی به شکایت دختر 15 ساله چندی قبل در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. این دختر با مراجعه به مراجع قضایی از 4 پسر جوان به اتهام آدم ربایی و تجاوز گروهی شکایت کرد.

اخبار حوادث: روز گذشته متهمان در جلسه محاکمه از خود دفاع کردند.در ابتدای جلسه رسیدگی دختر نوجوان به نام نازنین در طرح شکایت خود گفت:«مدتی قبل در اینستاگرام به پسری آشنا شدم که خود را شایان معرفی کرد.او از من درخواست دیدار کرد و من به همراه دختر عمه ام با او و دوستش در پارکی واقع در شهرری قرار گذاشتیم.وقتی به محل قرار رسیدیم شایان گفت ممکن است یک آشنا در محل ما را ببیند و برای همین ماشین گرفته تا به جایی دورتر برویم.من و دخترعمه ام قبول کردیم و سوار خودرو شدیم.کمی جلوتر یک جوان دیگر هم سوار ماشین شد و ما متوجه شدیم هر 4 پسر با هم دوست هستند.بعد ما را به مکانی نامعلوم بردند که بعدا متوجه شدم انبار گاز شهری بود.آنجا دو نفر از پسرها به من و دخترعمه ام تجاوز کردند و بعد پا به فرار گذاشتند.من بلافاصله اقدام به شکایت کردم اما دخترعمه ام چون می ترسد موضوع را به خانواده اش بگوید اقدام به شکایت نکرد.»

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی صحنه پس از دریافت گزارشی مبنی بر اختفای یک قاتل متواری در این شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای قاتل متواری در یکی از روستاهای بخش دینور شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: قاتل دستگیر شده در بازجویی ها به  قتل دوست  21 ساله خود در مراسم جشن تولدی در شهر  رودهن  استان تهران با ضربات چاقو اعتراف کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان از تحویل قاتل متواری به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: