رپرتاژ اگهی /

فرش کاشان و قیمت کارخانه

فرش کاشان و  قیمت کارخانه
کدخبر : 557765

با وجود شرایط سخت اقتصادی و گرانی لوازم خانگی، همه افراد به دنبال خرید وسایل با قیمت پایین هستند. فرش نیز از جمله لوازم منزل ضروری است که همه به دنبال فرش با کیفیت در بازار هستند.

 در زمان خرید فرش ابتدا باید به کیفیت، طرح و نقش، سایز، رنگ بندی و داشتن هماهنگی با دیگر لوازم منزل و همچنین قیمت آن توجه نمود. برخی از کارخانجات تولیدی با عرضه مستقیم فرش از کارخانه، محصولات خود را به صورت ارزان قیمت و با کیفیت بالا به دست مشتریان می رسانند. در این مطلب قصد داریم در مورد خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان صحبت کنیم. بنابراین برای آگاهی از شرایط و مرکز معتبر خرید فرش ماشینی با ما همراه باشید.

 

 

خرید فرش کاشان به  قیمت تولید باکیفیت بالا

برخی از خانواده ها و زوج های جوان، به دنبال فرش های ماشینی مرغوب هستند. انوع فرش ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است. فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه جزو فرش های باکیفیت و ارزان قیمت هستند. ارتفاع خاب این نوع فرش در حدود ۷ میلی متر است که باعث می شود تا فرشی نرم و لطیف باشد. و برای افرادی که مایلند روی فرش بنشینند، فرش ۷۰۰ شانه گزینه بسیار خوبی می باشد. قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه ۱۲ متری با بهترین کیفیت متری 20 دلار میباشد.

 

مشخصات فرش ماشینی با کیفیت کاشان در بازار فرش

 

 

یکی از موارد مهم در خرید فرش ، کیفیت فرش است که توصیه می شود، خریداران وقتی به دنبال فرش کاشان هستند حتما به کیفیت فرش توجه نمایند. چون برخی از فرش های ارزان دارای کیفیت پایینی هستند.

عوامل زیادی در قیمت فرش ماشینی تاثیرگذار است، در ادامه به تعدادی از آن اشاره خواهیم کرد:

 

  • دستگاه بافت فرش ماشینی

یکی از اساسی ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت فرش های مختلف، نوع دستگاه بافت فرش ماشینی می باشد. ماشین آلات بافت فرش نقش بسیاری در تعداد شانه و تراکم دارند. هر چه دستگاه بافت پیشرفته تر باشد، توانایی بافت فرش با تراکم بالاتر را نیز دارد. به همین دلیل قیمت فرش نیز گرانتر خواهد شد.

 

  • الیاف و متریال اولیه بافت فرش

 

عامل مهم دیگر در ارزان شدن قیمت فرش، مواد اولیه بکار رفته در بافت آن است. اگر منزل پر رفت و آمد و شلوغی دارید، و به دنبال خرید فرشی هستید که سالیان سال محکم باشد و دیر خراب شود. پیشنهاد ما خرید فرش باکیفیت است.

222222

ازجمله الیاف پرکاربرد در بافت فرش های ماشینی، نخ اکریلیک و نخ پلی استری است. در حال حاضر بهترین الیاف مورد استفاده در بافت فرش ماشینی، الیاف اکریلیک هیت ست شده می باشد. فرش های اکریلیک به دلیل ویژگی های خاصی که این الیاف دارند، قیمت بالاتری دارند. فرش های اکریلیک، بدون پرزدهی بوده و در نتیجه فاقد حساسیت و آلرژی هستند و نیز مقاومت بالایی در برابر گرما و پوسیدگی دارند.

به دلیل ویژگی های خاص فرش های اکریلیک، قیمت آن نیز بالاتر از فرش های پلی استری می باشد. چون الیاف اکریلیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث بالا رفتن کیفیت فرش و در نتیجه افزایش طول عمر آن می شود. در نتیجه فرش های پلی استر قیمت کیفیت پایین تر و قیمت ارزان تری دارند.

 

          وزن فرش

مورد بعد وزن فرش است، بعضی اوقات با کاهش استفاده از نخ در بافت فرش، باعث ارزان شدن قیمت آن می شوند. برای مثال در یک فرش ۱۲ متری به جای ۳۷ کیلوگرم نخ اکریلیک، از ۳۳ کیلوگرم استفاده می شود. که این کار باعث می شود تا قیمت نهایی فرش نیز ارزان باشد.

           حمل و نقل

فروشگاه هایی فرش دایر در سطح شهر، فرش های موجود در نمایشگاه را از بازار تهران خریداری می کنند. فرش بعد از بافت از کارخانه تا نمایشگاه، باید از کارخانه به تهران منتقل و بعد از آنجا به شهر های دیگر ایران حمل شود. که هزینه حمل این مسیر، سبب افزایش قیمت تمام شده فرش می شود. کارخانه فرش کوروش کاشان با عرضه مستقیم فرش از کارخانه، تولیدات خود را با قیمت ارزان عرضه می کند.

           واسطه ها

دلالان و واسطه ها نیز در قیمت فرش تاثیرگذار هستند. بعد از بافت فرش و خروج از کارخانه تا به دست خریدار برسد، هر واسطه مبلغی را به عنوان سود بر قیمت پایه فرش می افزاید. بعضی اوقات نیز با انبار کردن فرش، باعث می شود تا قیمت فرش ها بالا برود. فرشوگاه فرش کوروش با راه اندازی فروشگاه آنلاین، با حذف واسطه ها و فروش مستقیم از کارخانه، فرش ارزان قیمت را مستقیم به دست خریدار می رساند.

طرح فرش

3333333

طرح فرش در قیمت فرش تاثیری ندارد ولی طرح های جدید و بروز باعث بالا رفتن فروش طرح میشود و خریداران از کالای خریداری شده بیشتر لذت میبرد برای مثال فرش افشان یکی از این طرح های پرفروش فرش کاشان است

 

 

خرید فرش ارزان با قیمت کارخانه

44444444

تا ایمجا با ویژگی های موثر در کیفیت و مرغوبیت فرش های ماشینی آشنا شدید. حال خوب است بدانید که تولیدات فرش کاشان علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت ارزانی هستند. به همین علت بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند. استفاده از متریال درجه یک، ماشین آلات بافندگی پیشرفته و مدرن و حضور متخصصان مجرب در صنعت بافت فرش، کمک می کند تا فرش کاشان با قیمت ارزان به دست مشتری برسد.

فروش فرش مستقیم از کارخانه نیز روشی است که در چند سال اخیر بسیار باب شده و به دلیل پایین بودن قیمت محصولات بسیار مورد استقبال خریداران واقع شده است. کارخانه های فرش با حذف دلالان و واسطه ها و کاهش هزینه های اضافی، محصولات تولید خود را با قیمت ارزان عرضه می کنند. اگر قصد خرید فرش ارزان به صورت اینترنتی را دارید، با کارخانه فرش کاشان کوروش را به شما پیشنهاد می کنیم. در این فروشگاه فرش آنلاین انواع فرش ماشینی کاشان ۵۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه با کیفیت با قیمت ارزان موجود است.

خرید فرش ماشینی از کارخانه

5555555

فروشگاه اینترنتی فرش کاشان، انواع فرش های ماشینی با طرح و نقشه متنوع را به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه می نماید. در خرید حضوری فرش ارزان قیمت می توانید به نمایشگاه های دایر در شهر کاشان و تهران مراجعه نمایید. و بعد از مشاهده و انتخاب فرش موردنظر خود، اقدام به خرید نمایید

در خرید غیر حضوری می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از شهری اقدام به خرید فرش ماشینی مورد نظر خود نمایید. در خرید آنلاین فرش، با مراجعه به وبسایت فروشگاه، از انواع فرش ماشینی ارائه شده بهترین را برای خود انتخاب و ثبت سفارش نمایید. در این حالت دیگر نیاز به این صرف هزینه و تردد در جاده نیست، شما می توانید بهترین فرش مورد نظر خود را با قیمت کارخانه از این مجموعه خریداری نمایید.

انواع فرش ارزان قیمت کارخانه فرش کاشان در طرح های زیبا و جذاب و با بهترین کیفیت بافته و عرضه می شوند. فرش های کارخانه فرش کاشان در حدود ۲۰ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشد.

خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد، که از جمله آن می توان به حذف هزینه هایی اضافی مانند قبض آب و برق، هزینه پرسنل و کارکنان، هزینه اجاره فروشگاه، حذف واسطه ها و دلالان اشاره نمود. به همین دلیل قیمت فرش های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ارزان تر از خرید از بازار فرش می شود.

 

کلام آخر در فرش کاشان و  قیمت کارخانه

666666

در این مطلب در مورد فروش فرش ارزان قیمت با شما صحبت کردیم. کارخانه فرش کوروش کاشان کی از تولید کنندگان معتبر انواع فرش ماشینی درجه یک با قیمت پایین است، که همه محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه به مشتریان عرضه می نماید. در خرید اینترنتی فرش کاشان این امکان وجود دارد که از تمام محصولات با طرح و رنگ و سایز مختلف دیدن نماید. و با مقایسه همه محصولات، انتخاب مناسب تری داشته باشید. در این صورت با صرفه جویی در وقت و هزینه های خود، از تخفیفات موجود در فروشگاه نیز بهره مند خواهید شد. برای مشاهده و خرید فرش  از این مجموعه به وبسایت www.bfarsh.com مراجعه نمایید و بعد از انتخاب و خرید، سفارش خود را در اسرع وقت درب منزل تحویل خواهید گرفت.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: