رپرتاژ اگهی /

با صرفه ترین خرید لوازم بهداشتی از مو تن رو

با صرفه ترین خرید لوازم بهداشتی از مو تن رو
کدخبر : 557767

استفاده از محصولات بهداشتی در ابعاد مختلف زندگی روزانه مشاهده می‌شود. در هنگام انتخاب و خرید این نوع اقلام توجه به برند تولید کننده و کیفیت ساخت مواد، ضروری‌ترین شاخصه‌های تعیین شده هستند‌.

استفاده از محصولات بهداشتی در ابعاد مختلف زندگی روزانه مشاهده می‌شود. در هنگام انتخاب و خرید این نوع اقلام توجه به برند تولید کننده و کیفیت ساخت مواد، ضروری‌ترین شاخصه‌های تعیین شده هستند‌. لوازم بهداشتی طیف وسیعی از اقلام موجود در بازار را در برمی‌گیرند. از خوشبو کننده‌ها و عطرها گرفته تا کرم‌ها و لوسیون‌ها، شامپوها و سرم‌ها و نوارهای بهداشتی مورد استفاده بانوان.

کرم ثمین

کرم‌های تولید شده توسط شرکت ثمین از تنوع چشمگیر و کیفیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک در ساخت و طراحی فرمولاسیون این نوع کرم‌ها امکان این را فراهم کرده است که افراد با سنین مختلف و شرایط پوستی گوناگون این نوع محصولات مراقبتی و بهداشتی را مورد استفاده قرار دهند.

کرم‌های تولید شده توسط این برند شامل ضد آفتاب، کرم‌ ضد چروک، کرم نرم کننده، کرم روشن کننده و ... است. برای انتخاب محبوب ترین کرم ثمین باید انواع محصولات این برند را با نوع نیاز خود تطبیق داده و با توجه به شرایط پوستی خود نسبت به خرید کرم مورد نظر اقدام نمایید.

 

انواع کرم‌های برند ثمین

در ادامه با بهترین انواع کر‌های ثمین آشنا می‌شوید:

کرم ضد آفتاب ثمین‌ با SPF30

از آنجایی که پوست خارجی‌ترین عضو بدن بوده و در خط دفاعی آن نقش تعیین کننده دارد، در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید نظیر UVA و UVB (طیف ماوراء ‌بنفش) قرار دارد.‌ به همین جهت به منظور محافطت از پوست باید کرم‌های ضد آفتاب را به عنوان لایه محافظتی در نظر گرفته و با استفاده مداوم از آن‌ها، بروز مشکلات و عوارض پوستی را به حداقل برسانیم.

کرم ضد آفتاب ثمین با هدف جلوگیری از پیری زودهنگام پوست و ممانعت از بروز عوارض و بیماری‌های پوستی، برای پوست‌های معمولی، خشک و پوست حساس کودکان طراحی شده است. این کرم با اثرات فیزیکی و شیمیایی خود از پوست در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند‌.

کرم ضد چروک ‌ثمین مدل Q Plus

کرم تیوپی ضد چروک ثمین برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین شکن‌ها در اطراف چشم‌ها و لب‌ها به تولید رسیده این‌ کرم حاوی Q10 بوده و ترمیم سلول‌های اپیدرم قادر به کاهش چروک‌های پوست صورت خواهد بود.MDI Complex  موجود در این کرم با خاصیت ضد چروک، ضد تیرگی و ضد پف، نیاز بسیاری از افراد برای درمان و پیشگری از ایجاد تیرگی‌ها و چروک‌ها را مرتفع می‌نماید.

کرم نرم کننده ثمین (اوسرین ساده)

این نوع کرم بدون رنگ و رایحه بوده و می‌تواند لطافت و رطوبت مورد نیاز برای پوست را تا مدت زمان طولانی تامین کند. این محصول مراقبتی جهت پیشگیری و درمان عوارض ناشی از خشکی پوست کاربرد دارد.

کرم روشن کننده ثمین (آ اچ آ)

در فرمولاسیون این کرم از کوجیک اسید با خواص ضد لک و از بین بردن تیرگی‌های پوستی استفاده شده است. این کرم برای انواع پوست مناسب بوده و با تحریک ساخت سلول‌های جدید سبب شفافیت و آبرسانی بیشتر به پوست صورت می‌شود.

6666666666666666

نوار بهداشتی پنبه ریز

شرکت پنبه ریز با تجربه طولانی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و سلولزی از محبوبیت بالایی برخوردار است. قیمت نوار بهداشتی پنبه ریز با توجه به مدل، تعداد و ابعاد پدهای بهداشتی متغیر خواهد بود.

انواع نوار بهداشتی‌های پنبه ریز

بهترین انواع نوار بهداشتی‌های پنه ریز به شرح زیر هستند:

نوار بهداشتی سایز بزرگ‌ پنبه ریز مدل Perforated Film For Night (۱۰ عددی)

این نوع نوار بهداشتی پدی نازک و ضد التهاب است که دارای قدرت جذب بالا بوده و نگرانی بانوان بابت نشت را از بین می‌برد. این نوع نوارهای بهداشتی با سایز بزرگ و به تعداد ۱۰ عدد در بسته بندی مناسب عرضه می‌شوند.

نوار بهداشتی سایر بزرگ‌ پنبه ریز مدل Perforated Film For Day (۱۰ عددی)

این نوع نوار بهداشتی پدی بزرگ‌ و پنبه‌ای با خاصیت ضد حساسیت، ضد خارش و ضد سوزش است که به دلیل برخورداری از دو چسب قوی در قسمت‌های جانی و یک چسب در قسمت تحتانی به راحتی فیکس شده و جابجا نمی‌شود‌. کانال‌های جاذب ایجاد شده در این پد ضد نشت بوده و قدرت جذب بالایی دارند.

نوار بهداشتی پنبه ریز مدل Large Blue (۱۰ عددی)

این نوع نوار بهداشتی برای استفاده معمول مناسب است و می‌توان از این پد با قدرت جذب بالا نسبت به عدم نشت اطمینان حاصل نمود.

909090

مام نیوآ

یکی دیگر از محصولات باصرفه در مو تن رو خرید مام یا رول ضد تعریق است. در ادامه با رول ضد تعریق آشنا شده و برند محبوب در این محصول بهداشتی را معرفی می‌کنیم.

رول ضد تعریق چیست؟

محصولات ضد عرق در انواع مختلفی قابل خرید هستند که یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین آنها مام یا رول ضد تعریق است. این محصول برای استفاده بر روی پوست زیر بغل بسیار کاربردی بوده و دارای خواص نرم کنندگی پوست، از بین بردن بوی بد و تعریق شدید است. برخی از رول‌های ضد تعریق دارای اسانس‌های معطر نیز هستند که رایحه‌ای دلنشین و ماندگار داشته و در روزهای گرم استفاده از آنها توصیه می‌شود.

یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی در مصحولات ضد عرق از جمله رول ضد تعریق الکل است که باعث خنکی وحس نشاط در پوست شده و در کنار سایر ترکیبات فعال موجود در این محصول باعث خشک شدن سریعتر و در نتیجه عدم تماس با لباس می‌شود.

برند نیوآ از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین مارک‌های موجود در بازار خوشبو کننده‌های بدن است. شما می‌توانید بهترین خرید این محصول را با بهترین قیمت مام نیوآ در موتن رو از آن خود کنید.

انواع مام نیوآ

در ادامه با انواع مام نیوآ اشنا می‌شوید:

مام رول نیوآ زنانه مدل pearl and beauty

استفاده از مام یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای کاهش تعریق و از بین بردن بوی ناخوشایند عرق است.‌ مام زنانه پرل اند بیوتی نیوآ ضد تعریق بوده و حاوی عصاره مروارید می‌باشد. این محصول فاقد الکل و مناسب برای استفاده بعد از موبری پوست است.

مام رول نیوآ زنانه مدل Fresh Flower

این محصول ضد تعریق بوده و فاقد الکل و مواد رنگی می‌باشد. رایحه رز و ماندرین در این مام سبب خوشبو کنندگی طولانی مدت می‌شود‌. این محصول دارای محافظت ۴۸ ساعته است.

مام رول نیوآ مردانه مدل Silver Protect

این مام مردانه دارای یون نقره‌ای بوده و با خاصیت رفع بوی نامطبوع، خوشبو کننده‌ای قوی محسوب می‌شود‌. ایجاد حفاظت ۴۸ ساعته این محصول مورد تایید متخصصان پوست می‌باشد.

مام رول نیوآ مردانه مدل Fresh Active

این نوع مام حاوی عصاره اقیانوس و فاقد الکل است. مام نیوآ مدل فرش اکتیو با خاصیت ضد تعریق، از انتشار بوی بد جلوگیری کرده و رشد باکتری‌ها را مهار می‌کند. این محصول با ایجاد محافظت ۴۸ ساعته ضد تعریق مورد قبول متخصصان پوست است.

سخن پایانی

شما می‌توانید برای خرید با صرفه‌ترین محصولات بهداشتی، به سایت موتن رو mootanroo.com مراجعه نمایید و محصولات مد نظر خود را با بهترین قیمت و با اطمینان از اصل بودن کالا، خریداری نمایید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: