دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی برای اولین‌بار در نمایش خانگی

دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی برای اولین‌بار در نمایش خانگی
کدخبر : 582180

مرد عنکبوتی مارول Marvel's Spider-Man Remastered یک ویدیوگیم اکشن-ماجراجویی است که مرد عنکبوتی، ابرقهرمان آن است. دوبله این گیم‌پلی هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به گیم، از فیلیمو قابل تماشاست.

به گزارش شماواقتصاد: برای مخاطبان علاقه‌مند به گیم‌پلی، دوبله ویدیوگیم مرد عنکبوتی مارول با ترجمه اختصاصی و باکیفیت‌ دوبله بالا از فیلیمو در دسترس طرفداران این بازی قرار گرفته است. فیلیمو که آغازگر دوبله گیم‌پلی در نمایش خانگی است تصمیم دارد برای معرفی صنعت گیم و همچنین شفاف کردن داستان بازی‌های ویدیویی، به دوبله گیم‌پلی‌های پرطرفدار ادامه دهد. 

IMG_20230812_200737_627

دوبله گیم‌پلی‌ها به این‌صورت است که تمام قسمت‌های کات‌سین (صحنه‌های سینمایی کوتاه که در حین بازی پخش می‌شود و روند بازی را قطع می‌کند) از بازی‌های مورد نظر جدا شده و با بهترین دوبله و صداگذاری در فیلیمو قرار گرفته تا مخاطبان بازی‌های ویدیویی، تصاویری باکیفیت از بازی‌های موردعلاقه‌شان را با حرفه‌ای‌ترین دوبله و صداگذاری تماشا کنند.

به این‌ترتیب برای آسودگی مخاطب هنگام تماشا، دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی به‌صورت سریالی و در ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به این صنعت قرار می‌گیرد. تماشای این گیم‌پلی به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا در جریان کامل داستان بازی قرار بگیرند و جزییات آن را به زبان فارسی ببینند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: