صالح احمدی در مجمع عمومی سالیانه تشریح کرد:

چگونه پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته خارج و به سود رسید؟

چگونه پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته خارج و به سود رسید؟
کدخبر : 558973

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی خوزستان منتهی به سال مالی اسفند ۱۴۰۰، روز چهارشنبه اول تیر ۱۴۰۱ به ریاست محمد حسن فامیلی در ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد.

در این نشست رضا صالح احمدی با اشاره به دلایل و ریشه‌های خروج شرکت پتروشیمی خوزستان از زیان انباشته و بازدهی مناسب در سال‌های اخیر، گفت: در سه سال گذشته ابتدا با تدوین چشم‌انداز و تعیین اهداف میان مدت، برنامه ریزی برای رسیدن به کسب سودآوری با تدوین استراتژی مناسب مشخص  شد.

مدیرعامل پتروشیمی خوزستان افزود: تحقق سود انباشته فعلی  ماحصل افزایش کیفیت و تنوع سبد محصولات است که این مهم در نتیجه اصلاح ساختار فرایندی سازمان و ایجاد  تفکری بهره‌ور میسر شده است.

صالح احمدی تاکید کرد: تنها راه حفظ سودآوری و خلق ثروت بیشتر برای سهامداران، سرمایه‌گذاری در طرح‌های تکمیل کننده زنجیره ارزش با استفاده از توانایی‌های فنی و مهندسی است.

وی در ادامه با تشریح دو طرح  سرمایه‌گذاری زود بازده تولید هاردنرهای اپوکسی و نیز تولید رزین‌های سنگین اعلام کرد که مطالعات امکان‌سنجی این دو طرح انجام و جهت تصمیم گیری به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ارجاع شده است.

صالح احمدی از سهامداران خواستار سرمایه‌گذاری در این دو طرح جهت تداوم مسیر توسعه پتروشیمی خوزستان شد و سهامداران نیز پس از مشورت به اجرای این دو طرح سرمایه گذاری، رای موافق دادند.

در این مجمع همچنین پس از قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ با ۶۰۱.۶۴۷ میلیون ریال سود انباشته به  تصویب رسید و  با تداوم سودآوری این شرکت و خروج از زیان انباشته برای اولین بار بخشی از سود انباشته شرکت بین سهامداران تقسیم شد.

 

روابط عمومی پتروشیمی خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: