مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:

ظرفیت های پیام در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرند

ظرفیت های پیام در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می گیرند
کدخبر : 559407

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: با هدف تحقق این آمادگی وجود دارد که ظرفیت های پیام در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار گیرد.

اکبر قنبرپور در آیین رونمایی از کمپرسورهای رفت و برگشت گاز که برای نخستین بار در کشور به همت جوانان ایرانی در این منطقه اجرایی شده افزود: تا به امروز میزبان ۲۶۰ شرکت صنعتی و دانش بنیان در این منطقه بودیم که با تسهیل سازی در روند استقرار شرکت های دانش بنیان به دنبال این هستیم که   امسال حدود ۷۰ شرکت به صنایع مستقر در این منطقه افزوده می شود.

وی اضافه کرد: با تحقق این برنامه ها در سال جاری به دنبال این هستیم که میزان استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از هشت درصد به ۲۰ درصد برسانیم.

لازم به ذکر است که ۲ دستگاه کمپرسور رفت و برگشت برای استفاده ادر صنعت نفت برای نخستین بار در کشور و به همت جوانان ایرانی توسط شرکت تاپکو مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تولید و قرار است که در شرکت گاز بید بلند مورد استفاده قرار گیرند.

پیش از این، کمپرسورها به کشور وارد می شده و جزء تجهیزات حیاتی پالایشگاه ها محسوب می شوند که از این پس توسط مجموعه تاپکو مستققر در منطقه ویژه اقتصادی پیام تولید و در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس به کار گیری می شوند.

این کمپرسورها بر اساس استاندارد بین المللی ساخته و مورد تائید شرکت های بزرگ بین المللی است.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: