مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تبریک روز صنعت، در پیامی تصریح کرد:

منطقه ویژه اقتصادی لامرد به دنبال دستیابی به نقطه ای است که موجب رشد و اعتلای کشور خواهد شد

منطقه ویژه اقتصادی لامرد به دنبال دستیابی به نقطه ای است که موجب رشد و اعتلای کشور خواهد شد
کدخبر : 559458

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی روز صنعت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز صنعت و معدن روز پاسداشت تلاش صنعتگران ایران اسلامی است که با مجاهدت و تلاش در پی اهتزاز پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. با تحولات بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، روز صنعت، امروزه با سالیان گذشته در لامرد متفاوت شده و از آنجا که نام لامرد با صنعت عجین شده، رنگ و بویی متفاوت گرفته است.

با تلاش کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاران ما در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، این کانون عظیم صنعتی به طور ویژه در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های صنعت و اقتصاد کشور است و زمینه های این امر تا حدود زیادی فراهم شده و موانع پیش رو نیز با تدبیر نخبگان این مرزوبوم در حال برطرف شدن است. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، ذخایر عظیم خدادادی، نیروی انسانی توانمند و صنعت گران کوشا و جهادگر، لامرد را شایسته ی صنعتی شدن نموده است. توجه دولتمردان به این پهنه، لامرد را به «عسلویه معدنی» بدل خواهد کرد و این مهم نوید بخش روزهای درخشانی است که با صنعتی شدن این منطقه جامه عمل خواهد پوشید.

در این میان منطقه ویژه اقتصادی لامرد بنا به مسئولیت های ذاتی خود در تلاش است تا با حفظ منافع سه ضلع مشارکتی یعنی صنایع، محیط زیست و منافع مردمی توسعه متوازن را با رشد قابل قبولی دنبال نماید. معتقدیم صنعت در کنار محیط زیست و مردم می‌تواند موجب رشد، شکوفایی و رضایتمندی مردمی و ارتقای جامعه پیرامونی شود. منطقه ویژه اقتصادی لامرد با در نظرگرفتن ملاحظات زیستی، نیازهای کشور و استعداد اقتصادی منطقه و پتانسیل های رو زمینی و زیر زمینی به دنبال دستیابی به نقطه بهینه ای است که موجب رشد و اعتلای همه جانبه کشور خواهد شد. در این راه نقش سرمایه‌گذاران، صنعت گران، مهندسین و کارگران نقشی ممتاز و بی بدیل است.

به همین منظور ضمن ارج نهادن به تلاش های این عزیزان، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای همه نقش آفرینان صنعت، بویژه صنعت گران مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد را از خداوند سبحان مسألت مینمایم.

رجا واثق داریم که با همت بلند جوانان کشور عزیز اسلامی‌مان، چرخ صنعت، رفاه و آسایش را در کنار سایر مؤلفه های مورد نیاز، برای مردم به ارمغان خواهد آمد.

احسان انصاری

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: