در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده و حمایت از تولید و اشتغال پایدار

امضای تفاهم نامه همکاری بانک ملی ایران با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

امضای تفاهم نامه همکاری بانک ملی ایران با سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی
کدخبر : 559743

تفاهم نامه همکاری مشترک دو جانبه بین بانک ملی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای فراهم آوردن زمینه همکاری های سازنده و حمایت از تولید و اشتغال پایدار در کشور به امضا رسید.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تفاهم نامه همکاری مشترک دو جانبه امضاء شد.

دکتر محمد رضا فرزین در این مراسم با بیان این که حمایت از واحد های کوچک و متوسط در راستای اشتغال و تولید پایدار از اهداف و سیاست های اصلی بانک ملی ایران در سال جاری است، اظهار داشت: واحدها و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط با توجه به این که در ارزآوری، رشد اشتغالزایی و تکمیل زنجیره ارزش سهم عمده و بسزایی در کشور دارند بانک خود را مکلف کرده که از این واحد ها به قدر توان حمایت کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط کشور زمینه تعادل نظام شهری و توسعه یافتگی را فراهم می کند گفت: کارآفرینان با راه اندازی واحد های تولیدی براساس خوشه های مختلف در کشور با اشتغالزایی و افزایش ظرفیت تولید در کشور زمینه تعادل نظام شهری و توسعه یافتگی را فراهم می کنند و در این راستا بانک ملی ایران از این کارآفرینان حمایت گسترده خواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های بانک ملی ایران، افزود: همکاری های به عمل آمده و قرار گرفتن این دو سازمان در کنار یکدیگر موجب منشاء و خیر و برکت برای کشور خواهد شد.

علی رسولیان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این مراسم با توجه به شناسایی واحد های راکد در کشور گفت: در سال جاری احیای واحدهای صنعتی راکد در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی و خارج از آنها در دستور کار و اولویت است که در این راستا با کمک و حمایت های بانک ملی ایران درصدد هستیم تا بتوانیم واحدهای راکد را احیاء و به دست فعالان اقتصادی واقعی برسانیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما در تلاشیم تا با تکیه بر منابع داخلی و بویژه حمایت های بانک ملی ایران طرح های صنعتی را در کشور تکمیل کنیم و ظرفیت تولیدات واحدها و بنگاه های اقتصادی را افزایش دهیم.

وی گفت: طی یک سال گذشته یکی از برنامه های جدی این سازمان توسعه کارگاه های کوچک تولیدی بود که در این راستا با وجود منابع داخلی بیش از ۱۶۰۰ واحد راکد، احیا شد و حدود ۲۸ هزار فرصت اشتغالزایی بوجود آمد.

گفتنی است، این مراسم که در بانک ملی ایران برگزار شد، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حضور داشتند.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: