گزارشی از پنجمین شب جشن دانش پژوهان ممتاز ذوب آهن اصفهان

فرزندان خانواده ذوب آهن اصفهان ، آینده سازان میهن

فرزندان خانواده ذوب آهن اصفهان ، آینده سازان میهن
کدخبر : 560104

پنجمین شب از آیین تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان که در مرحله اول از ۱۰ تیر ماه و در شهر اصفهان آغاز شد، سه شنبه ۱۴ تیرماه برگزار شد. در این آیین با شکوه علاوه بر جمعی از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن ، تعدادی از معاونین و مدیران از جمله احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و امیر ایرانپور مدیر عامل شرکت پویش ساخت شرکت حضور داشتند.

معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت شرکت در این مراسم گفت: بسیار خرسندیم که برگزاری جشن دانش پژوهان بعد از مهار بیماری کرونا دوباره خانواده های ذوب آهنی را گرد هم آورده است.

وی افزود: همان گونه که پدران ، مادران و همکاران ما در گذشته در جبهه های جنگ و امروز در کارخانه و  در جبهه صنعت موجب کار ، تولید و ارزش آفرینی هستند ، فرزندان دانش پژوه آن ها نیز در عرصه های  علم و دانش و کسب تجربه و مهارت در حال افتخار آفرینی هستند و این ها همه موجب غرور و مباهات است.

در مراسم تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در سال جاری ، حجت اشرف زاده ضمن اجرا و بازخوانی تعدادی از آثار خود، همه شب به یاد مرحوم کریم خانی نیشابوری و صاحب آهنگ پر افتخار آمدم ای شاه پناهم بده ،که در ماه گذشته به رحمت الهی پیوست به اجرای  این آهنگ معروف پرداخته و همه را به یاد امام رئوف و غریب خراسان علی بن موسی الرضا (ع) می اندازد.

در حاشیه مراسم تجلیل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن با چند نفر از همکاران و میهمانان مراسم گفتگو داشته ایم که در پی می آید :

سید اکبر موسویان مدیر امور اداری شرکت که در این مراسم حضور داشت در گفتگو با خبر نگار هفته نامه آتشکار گفت: برگزاری مراسم جشن حاضر در شرایط موجود ابتکار جالبی بوده و خوشبختانه این مراسم به سهم خود ، لبخند شادی و رضایت را بر لبان همکاران و خانواده های شان نشانده است.

محمد جلال پور منصوری شاغل در آگلومراسیون شرکت و صاحب یک فرزند پسر ممتاز پایه دهم گفت: فرزندان ما برای درس خواندن و تعلیم و تربیت مناسب باید تشویق شوند و انگیزه داشته باشند. والدین باید این انگیزه ها را ایجاد کنند و برگزاری چنین جشنی با حضور همه دانش پژوهان شرکت ، انگیزه و تشویق  مضاعفی را برای آن ها فراهم می کند . به علاوه این که فرزندان ما هم متوجه می شوند که مسئولین ذوب آهن اصفهان به فکر آن ها هستند.

نریمان مهدی خشویی فورمن فولاد سازی ذوب آهن ، پدر یسنا دانش آموز ممتاز پنجم ابتدایی است. وی که  جدیداً به افتخار بازنشستگی نائل شده  از زحمات خود طی سالیان گذشته و از سمت های خود از تکنسین تا کاردانی سخن گفته و معتقد است که جشن های دانش پژوهان ممتاز غیر از همکاران ، بیشتر برای فرزندان و خانواده ها موثر است.

حسنعلی ملکوتی دانش آموز پایه ۱۲ هنرستان شهید رجایی خمینی شهر در رشته الکتروتکنیک فرزند مسعود ملکوتی شاغل آگلومراسیون است. وی می گوید ، پدرش ۱۵ سال در ذوب آهن کار کرده و پدر بزرگش نیز قبلاً در ذوب آهن و در همین قسمت مشغول به کار بوده است. ملکوتی که آماده شرکت در کنکور مربوط به رشته خود در روزهای آینده است می گوید، در تمامی سال های تحصیل جزو افراد ممتاز بوده و خاطرات خوشی از جشن های قبلی شرکت دارد. برگزاری جشن های  مذکور نیز  برای ما جزء بهترین تفریحات سالم بوده و در افزایش روحیه و شادابی  تمامی دانش پژوهان موثر است.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: