امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار و نمایندگان هرمزگان از اقدامات نفت ستاره خلیج فارس در مناطق زلزله‌زده

بازدید استاندار و نمایندگان هرمزگان از اقدامات نفت ستاره خلیج فارس در مناطق زلزله‌زده
کدخبر : 560171

استاندار هرمزگان به همراه نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماند‌هان عالی‌رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات شرکت نفت ستاره خلیج فارس در مناطق زلزله استان بازدید کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی و احمد جباری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سردار عظمایی، فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران از روستای سایه خوش (کانون اصلی زلزله‌های مهیب بامداد روز شنبه) بازدید کردند و از نزدیک اقدامات شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این مناطق را مورد پایش قرار دادند.

طی این بازدید علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آخرین اقدامات انجام شده شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای مردم این روستا را تشریح کرد.

پس از وقوع زلزله‌های مهیب این هفته در هرمزگان، شرکت نفت ستاره خلیج فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود از ساعات ابتدایی وقوع زمین‌لرزه علاوه بر اعزام چند آمبولانس برای امدادرسانی به ارائه خدمات مشاوره مددکاری نیز پرداخته است.

همچنین این شرکت با ارسال انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین برای آوار برداری و جابه جایی تجهیزات، برق رسانی، کانکس‌ و اعزام تکنسین‌های برق، مکانیک و تأسیسات در کاستن آلام زلزله‌زدگان این مناطق نقش داشته است.

 

روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: