ادامه بازدیدهای میدانی از مراکز درمانی جنوب استان بوشهر؛

رییس شورای راهبردی پتروشیمی های پارس از بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک بازدید کرد

کدخبر : 560415

پس از بازدیدهای هفته های قبل رییس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس از بیمارستان های کنگان، جم و عسلویه، این بار دکتر حجت نظری با حضور در بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک از وضعیت زیرساخت های این بیمارستان بصورت میدانی بازدید کرد.

در مرحله اول بازدیدهای میدانی صورت گرفته از سوی شورای راهبردی پتروشیمی های پارس ، رفع کامل مشکلات سرمایشی بیمارستان های عسلویه ،جم و کنگان در دستور کار قرار گرفت و روند خرید کولر جهت اختصاص به بیمارستان های مذکور آغاز شده است.

دکتر‌حجت نظری در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید قاسم سلیمانی چاه مبارک که به همت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس و راه اندازی شده است گفت؛ رفع مشکلات و کمبودهای زیرساخت های بهداشتی و درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی جنوب استان بوشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی در اولویت برنامه های کاری شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس قرار دارد و  با همراهی مدیران عامل محترم شرکت‌های پتروشیمی این منطقه در این راستا گام های بلندی برداشته خواهد شد.

در این بازدید که در روز یکشنبه مقارن با عیدسعید قربان انجام گرفت ضمن تبریک این عید بزرگ مسلمانان از زحمات کادر درمانی در خدمت رسانی به جامعه تقدیر گردیده و مراتب تشکر صنعت پتروشیمی به استحضار همکاران‌محترم بخش درمان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: