مهندس رخصتی در بازدید گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب الزمان (عج):

ذوب آهن اصفهان فرهنگ صنعت داری را برکارخانه داری ترجیح داده است

ذوب آهن اصفهان فرهنگ صنعت داری را برکارخانه داری ترجیح داده است
کدخبر : 560549

سرهنگ پاسدار کوروش بیگی فرمانده گروه مهندسی رزمی پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب الزمان (عج) نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در اصفهان به اتفاق چند نفر از دیگر مسئولین این نیرو روز دو شنبه ۲۰ تیر ماه سال جاری از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید و در جلسه ای با مهندس ایرج رخصتی مدیر عامل شرکت به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این جلسه ،حضور نیروهای فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعال در جبهه های رزم و جبهه های سازندگی و محرومیت زدایی مردم کشورمان را موجب تقویت روحیه مدیران و کارکنان این شرکت دانست و گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان یک مجموعه بزرگ ایثارگری با ۲۹۰ شهید و ۱۴ هزار ایثارگر ، از بدو تاسیس خدمت به صنعت کشور را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود با جدیت دنبال کرده است  .

 مهندس رخصتی با تشریح آخرین شرایط تولیدی و از جمله تولید ۱۱ نوع محصول جدید در این شرکت گفت: در ذوب آهن اصفهان فرهنگ صنعت داری بر فرهنگ کارخانه داری ترجیح داده شده است.

وی ضمن قدردانی از حماسه سازی های سپاه، خدمات آنان در دوران دفاع مقدس و در مناطق محروم را کاری رزمی و جهادی با اجر مضاعف دانست و یادآور شد :  اگر این خدمات و فداکاری ها نبود ، امروز شاهد این امنیت و توسعه نبودیم .

سرهنگ پاسدار کوروش بیگی فرمانده گروه رزمی و پدافند غیر عامل ۴۰ صاحب الزمان (عج) نیز ، دستاورد ها و پیشرفت های ذوب آهن را  قابل تقدیر دانست و گفت: از گذشته تا کنون کارکنان ذوب آهن در جبهه های دفاع مقدس و فعالیت های اقتصادی و تولیدی حضوری فعال داشته اند و تلاش مستمر آنها در این جبهه کاری جهادی و افتخارآفرین است.

وی ضمن شرح  تاریخچه فعالیت های واحد تحت امر خود در نقاط مختلف مرزی کشور از جمله مناطق سیستان و بلوچستان از محرومیت زدایی مردم این منطقه سخن گفت و افزود : این واحد که زیر مجموعه نیروی زمینی سپاه است، بعد از جنگ در امر پاک سازی میادین مین، ۱۵ شهید تقدیم اسلام و کشور نموده و روح مطهر این  شهدا و دیگر شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که موجب خیر و برکت و آرامش و امنیت در جامعه ما شده است.  

وی افزود: این واحد از سال۹۰ تا کنون وظیفه برقراری امنیت در مرزهای جنوب شرقی کشور را بر عهده داشته و در این زمینه ساخت پاسگاه های نظامی ، انسداد مرزی و ایجاد خط سیم خاردار و غیره را در مرزها  انجام داده اند. در کنار این فعالیت ها و در راستای محرومیت زدایی نیز اقدام به راه سازی ، خانه سازی ، مدرسه سازی ، ایجاد مراکز بهداشتی و دیگر مراکز مورد نیاز مردم محروم منطقه نموده و زمینه رفع مشکلات و فقر مردم منطقه را فراهم نموده اند .

بازدید کنندگان در ادامه از کارگاه خانه سازی شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان که در امر ساخت و تولید محصولات متنوع فعالیت می کند بازدید نموده و با  توضیحات جلال ابوترابی مدیر عامل  این شرکت، با روند جاری و تولیدات این کارگاه از جمله دیوارهای پیش ساخته آشنا شدند.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: