مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تا ۳۰ درصد تخفیف برای خرید در جشنواره تابستانی قشم

تا 30 درصد تخفیف برای خرید در جشنواره تابستانی قشم
کدخبر : 560640

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همراهی و تعامل خوب اصناف ضمن افزایش ساعت کاری مجتمع های تجاری، جشنواره تابستانی با تخفیف های ویژه برای گردشگران در حال برگزاری است.

هرمز امیری با بیان این مطلب، افزود: در مدت برپایی این جشنواره (۱۸ تا ۳۱ تیرماه)، گردشگران می توانند در خرید برخی از مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی که دارای پوسترهای جشنواره و کوپن قرعه کشی هستند، تا سقف ۳۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم های بازرسی در تمامی مجتمع های تجاری قشم و درگهان استقرار پیدا کرده و مسائل مربوط به قیمت ارائه خدمات و شرایط بهداشتی در صنوف خدماتی را به صورت جدی پایش می نمایند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم ساعت فعالیت مجتمع های تجاری از ساعت ۹ الی ۲۴ هر روز خواهد بود.

به گفته امیری؛ جشنواره تابستانی قشم با حمایت و سیاست‌گذاری مدیرعامل منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره و هدف افزایش ورود گردشگران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع‌های تجاری در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال شرکت‌کنندگان در ازای خرید (تا سقف ۲ میلیون ریال) در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده می شوند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: