مدیرعامل بیمه رازی عنوان کرد؛

سال ۱۴۰۱ سال جهش در فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در سراسر کشور

سال 1401 سال جهش در فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در سراسر کشور
کدخبر : 561133

مدیرعامل بیمه رازی سال 1401 را سال جهش در فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم در سراسر کشور بیان کرد.

دکتر علی جباری در مراسمی که به مناسبت جشن عید غدیر در سالن اجتماعات بیمه رازی برگزار شد، با تبریک صمیمانه عید سعید غدیر و تبیین فضایل مولا امام علی(ع) گفت: حضرت امیر المومنین به عنوان یک الگو و اسوه برای افراد شناخته می‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی در ادامه خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ سال بسیار خوبی برای مجموعه رازی بوده است و از روزهای ابتدایی سال در راستای تحقق اهداف شرکت با جدیت گام‌های استواری برداشته شده است.

او تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تا به امروز ۹۰ درصد بودجه ابلاغی محقق شده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بسیار خوبی به ثبت رسیده است و این در حالی است که بیمه رازی به حوزه‌های تخصصی و فنی صنعت بیمه ورود کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه برنامه ریزی بیمه رازی در راستای همکاری و مشارکت با صنعت بیمه در جهت طراحی و ارائه مناسبترین پوشش‌های بیمه به سرمایه‌های ملی و پروژه‌های کلان است، یادآور شد: برنامه ریزی کلان بیمه رازی صیانت از سرمایه‌های ملی و پروژه‌های کلان کشور به وسیله ارائه پوشش‌های بیمه‌ای نوین با همکاری سایر شرکت‌های بیمه‌گر است.

جباری تاکید کرد: بیمه رازی دستاوردهای بسیار خوبی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای همچون حمل و نقل، انرژی و … به دست آورده و در مسیر تحقق اهداف خود با جدیت پیش خواهد رفت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: