با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه محقق شد؛

مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق شرکت بیمه اتکایی ایران‌ معین

مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق شرکت بیمه اتکایی ایران‌ معین
کدخبر : 561215

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه اتکایی ایران معین(سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 ، امروز 29 تیر ماه 1401 و با رعایت حداکثر شیوه نامه‌های بهداشتی در محل دفتر ارتباطی تهران، برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کلیه سهامداران، اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران و سازمان حسابرسی(حسابرس مستقل و بازرس قانونی) تشکیل شد، موارد تعیین شده در اختیار مجمع عمومی عادی، در دستور کار قرار گرفته و به رای گیری گذاشته شد.

در ابتدا حمید دیانت‌پی عضو هیأت مدیره بیمه اتکایی ایران معین، با ارائه گزارش جامع از عملکرد هیأت مدیره این شرکت در سال مالی ۱۴۰۰ ، سهامداران را در جریان اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی مجموعه با تاکید بر مأموریت جدید محوله، قرار داد.

همچنین پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با مهر تایید سهامدارن به تصویب رسید.

در ادامه نیز کلیه بندهای دستور جلسه مجمع، از جمله تقسیم سود نقدی به رای گذاشته شده و توافق به عمل آمد.

گفتنی است، افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته، اقدامات نهایی جهت عرضه سهام شرکت در فرابورس، جذب پرتفوی اتکایی با تاکید بر مدیریت ریسک از برنامه‌های هیات مدیره شرکت برای سال مالی ۱۴۰۱ می‌باشد.

 

روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: