فواید دیجیتالی شدن به روایت آمار؛

رشد ۱۰۷ درصدی ثبت‌نام غیرحضوری مشترکان تلفن همراه

رشد ۱۰۷ درصدی ثبت‌نام غیرحضوری مشترکان تلفن همراه
کدخبر : 561326

در دنیایی که وقت همه آن چیزی است که نداریم یا در بهترین حالت کمی از آن داریم، دیجیتالی شدن فرآیندها تنها چاره پیش رو برای خریدن کمی از آن است.

اگر قرار باشد برای هر خریدی یا دریافت هر خدمتی مسافتی را در ترافیک و آلودگی هوا طی کنیم تا به مقصد برسیم، پس از آن درصف انتظار برای دریافت آن خدمت بمانیم، نه تنها از اندوخته زمان محدود خود کاسته ایم بلکه فضا و نیروی انسانی زیادی هم برای ارایه آن خدمات اختصاص داده ایم.

بنابرین رفتن به سمت دنیای دیجیتال بازی ناگزیر دوسر برد است.

در این گزارش به بخشی از دستاوردهای شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان بزرگترین اپراتور کشور در فراهم‌سازی بسترهای دیجیتال در سال گذشته این شرکت که در نتیجه دیجیتالی شدن فرآیندها به دست آمده است، می پردازیم.

دستاوردهای کاهش هزینه‌های فروش و افزایش درآمد

افزایش ۴۰ درصدی بازدیدهای روزانه از فروشگاه آنلاین همراه اول و نیز ثبت رکورد ۲۳ هزار جذب مشترک در یک روز در فروشگاه آنلاین عناوینی از دستاوردهای این شرکت هستند که نشان می دهند، خدمات ارایه شده در این فروشگاه برای مشترکان بسیار جذاب بوده است.

کاهش مصرف شارژ فیزیکی

کاهش ۱۹ درصدی مصرف شارژ فیزیکی و صرفه جویی ۲ هزار و ۸۶۴ میلیارد ریالی در این بخش از دستاوردهای مهم همراه اول در زمینه خرید شارژ آنلاین بوده است.

سیم کارت های الکترونیکی و یوسیم

با توجه به اینکه با استفاده از سیم کارت های یوسیم (USIM) امکان استفاده از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G به وجود می آید همراه اول توانسته است در این بخش به ضریب نفوذ ۹۲.۷ درصدی دست یابد.

رشد ۵ برابری فروش سیمکارت های الکترونیکی نیز قدم دیگری از همراه اول در جهت کاهش هزینه های فروش و افزایش درآمد این شرکت بوده که به منظور کاهش رسوب سیمکارت و حفظ منابع نامبرینگ اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است که به عنوان رسالتی اجتماعی در جهت کاهش و مقابله با بیماری کرونا این شرکت افزایش ۱۰۷ درصدی ثبت نام غیرحضوری مشترکان را داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: