با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛

ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل کلنگ زنی شد

ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل کلنگ زنی شد
کدخبر : 561373

کلنگ ساخت ساختمان شهرداری، شورای اسلامی و اداره آتش نشانی شهر طبل با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال در مساحای به وسعت 800 مترمربع، بر زمین زده شد.

افشار فتح الهی در این مراسم با اشاره به این که ساخت ساختمان شهرداری و شورای شهر یک  زیرساخت توسعه ای است، اظهار داشت: این مرکز به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و ارتقا کیفیت خدمات باید به سرعت به مرحله بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به شرایط  توسعه تحولی که در پیش گرفته ایم و با همکاری خوبی که بین نهادهای مسوول در سطح جزیره و استان وجود دارد، به زودی عقب‌ماندگی‌های جزیره با کار جهادی جبران می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پیرو تغییراتی مسوولیتی و اجرایی که توسط ریاست محترم جمهوری برای مدیران عامل مناطق آزاد در نظر گرفته شده، با همکاری شهرداری ها و شوراها که نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، برای ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و توسعه همه جانبه جزیره تلاش می کنیم.

در این مراسم همچنین، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: توقع مردم جزیره ازسازمان منطقه آزاد قشم سرعت عمل و انجام کارها براساس منویات مقام معظم رهبری است که در نهایت، به همکاری و همراهی مردم و مسوولان و توسعه جزیره منجر می شود.

گفتنی است، در آیین کلنگ‌زنی ساختمان شهرداری و اداره آتش نشانی شهر طبل که با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم به انجام می رسد؛ افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم، شیخ محمدعلی امینی، مدیر مدرسه دینی بندرلنگه، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان و مسوولان شهر طبل حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: