در پی اقدام جهادی شرکت مس در کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفت

قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس

قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس
کدخبر : 561406

سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره (منطقه جنوب) نیروی زمینی سپاه و سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پیام‌‌هایی از اقدام جهادی شرکت ملی مس در کمک و تامین مایحتاج حادثه‌دیدگان زلزله قدردانی کردند.

سرتیپ پاسدار مارانی گفت: حادثه غم انگیز زلزله یازدهم تیرماه بخش مهران شهرستان بندر لنگه اگر چه زخم تازه‌ای بر پیکره این امت همیشه در صحنه بود، اما با گام‌های استوار مخلصین در راه خدمت به خلق تبدیل به حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب پر برکت ایران اسلامی شد.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری و همدلی و مشارکت مدیران جهادی شرکت ملی صنایع مس ایران  در تامین مایحتاج  آسیب‌دیدگان این زلزله، در  حساس‌ترین لحظات، برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات این حماسه ثبت کرد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره در ادامه این پیام گفت: بر خود لازم می‌دانم ضمن طلب مغفرت برای رفتگان و آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه، از زحمات ارزنده و خداپسندانه آن مجموعه، صمیمانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

همچنین سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پیامی از کمک آگاهانه شرکت ملی صنایع مس ایران در خدمت رسانی به زلزله زدگان استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

 

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: