با همکاری شرکت مخابرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت؛

فراخوان همکاری فناورانه در صنعت مخابرات

فراخوان همکاری فناورانه در صنعت مخابرات
کدخبر : 561450

شرکت مخابرات ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به فراخوان همکاری فناورانه در صنعت مخابرات با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در صنعت ارتباطات و مخابرات کرده است.

این شرکت برای تحقق شعار سال به عنوان راهبرد اساسی و کلیدی حل مشکلات اقتصادی کشور، آماده مشارکت درعملیاتی‌کردن ایده‌های برتر با اولویت خدمت‌رسانی به مشتریان خود است بر این اساس شرکت ها می‌توانند تا ۱۴ مرداد با تکمیل فرم به آدرس https://forms.inif.ir/web/guest/TCI درخواست خود را برای همکاری در حوزه های تعیین شده ارسال کنند.

شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در هر یک از حوزه‌های VOD/AOD،IPTV/LIVE، AR/VR، SD-WAN، UGC/Content، Data Center/Co-Location ، Smart CCTV، Value Added Service (VAS) ، FinTech، طراحی و تولید سامانه‌های تجاری(هوش تجاری، پیش‌بینی بازار و ...) ، تجهیزات و قطعات مخابراتی، سکوهای ارائه سرویس همگرا در بستر تلفن ثابت و سیارو ارائه مدل‌های ارتقای درآمد(حوزه تلفن ثابت، دیتا و ...) می توانند با مخابرات همکاری کنند .

همچنین خدمات تعاملی (محتوا) ، خدمات اینترنت اشیاء (IoT)، سرویس های ابری ، سکوهای دیجیتال ارائه سرویس در بستر تلفن ثابت و باند پهن ، تولید و یکپارچه سازی سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM)، صورت حساب گیری و (...، دارای «طرح‌های قابل اجرا»، «دانش فنی» یا «محصول» را از موارد دیگر در حوزه همکاری است .

در ادامه این خبر آمده : پس از ارزیابی و تأیید، متقاضیان تأییدشده می‌توانند از خدمات مشورتی، تسهیل‌گری و مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین مشارکت با شرکت مخابرات ایران در تجاری‌سازی ایده‌ها، خدمات یا محصولات در چارچوب زیرساخت‌ها و امکانات موجود شرکت مخابرات ایران بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: