۲ تا ۵ مرداد در نمایشگاه های بین المللی تهران

بیمه ایران؛ افتخار میزبانی مردم در سالن ۶ نمایشگاه بین المللی

بیمه ایران؛ افتخار میزبانی مردم در سالن 6 نمایشگاه بین المللی
کدخبر : 561470

بیمه ایران از صبح فردا (یکشنبه دوم مرداد 1401) به مدت چهار روز با افتخار میزبان متخصصان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه، علاقه‌مندان و مردم عزیز در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) خواهد بود.

در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور Finex۲۰۲۲)‎) ‌که با حضور شرکت های‌ فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ مرداد ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود، شرکت سهامی بیمه ایران و شرکتها و موسسات تابعه آن در فضایی وسیع ومناسب و به صورت متمرکز در سالن شماره ۶ به ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای خواهند پرداخت. ‌

 یادآور می شود، با توجه به تاکید حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران به منظور سهولت دسترسی و آشنایی مخاطبان و علاقه مندان با آخرین دستاوردهای بزرگ و خدمات نوین و بسیار متنوع بیمه ایران، برای نخستین بار حضور بیمه ایران و شرکت های تابعه در نمایشگاه، امسال به صورت متمرکز و در یک غرفه، انجام خواهد شد.

در این رویداد مهم اقتصادی، شرکت سهامی بیمه ایران، علاوه بر ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای برای دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه، دوره های آموزشی، آشنا سازی مردم با سامانه بیمه ایران من و پرداخت خسارت آنلاین و . . .را در دستور کار دارد.

بنا به این گزارش، با هماهنگی معاونت فنی بیمه ایران مقرر شده است، علاوه برحضور کارشناسان فنی، خسارت سیار و . . . در غرفه به منظور پاسخگویی به مراجعان پر تعداد، برای متقاضیان احتمالی، صدور انواع بیمه نامه از طریق میزهای خدمات آنلاین مستقر در غرفه صورت پذیرد.

 از جمله موسسات و شرکت های تابعه بیمه ایران که امسال در غرفه حضور دارند، می توان به شرکت هلدینگ کسب و کار سبا، شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران، شرکت مهرسیاحت سبا، شرکت بیمه اتکایی ایران معین، مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (ارائه دهنده خدمات آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی) ، صندوق سبدگردان آسال و شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ اشاره کرد که در نمایشگاه چهاردهم، اطلاعات و خدمات ویژه ای را به علاقه‌مندان، متخصصان بیمه و اهالی رسانه ارائه خواهند کرد.

شرکت سهامی بیمه ایران از یکشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم مرداد ماه جاری، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از ساعت ۸ تا ۱۵ مقدم میهمانان عزیز را در سالن شماره ۶ نمایشگاه بین المللی تهران گرامی می دارد.

 

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: