امروز صورت گرفت؛

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک در نخستین نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران »

بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران از غرفه بانک در نخستین نمایشگاه رویداد «هم‌افزایی مدیریت ایران »
کدخبر : 561572

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران امروز (یکشنبه، 2 مرداد‌ماه)در نخستین روز از نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران از غرفه بانک ملی ایران و دیگر موسسات مالی، شرکت های دانش بنیان و صنایع خلاق حاضر در نمایشگاه بازدید کردند.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، ناصر شاهباز و صمد عزیزنژاد از اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در راستای توسعه و گسترش همکاری‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر از موسسات و شرکت های حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.

عباس شفیعی در این بازدید فعالیت های حمایتی انجام‌شده با رویکرد توجه به توسعه شرکت های دانش بنیان را توسط بانک ملی ایران پرشتاب، همه جانبه و در مسیر پیشرفت دانست.

وی در ادامه ضمن تشریح مهم‌ترین برنامه‌های بانک در نمایشگاه پیش رو، ارائه خدمات مالی متنوع برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان را اولویت نخست بانک ملی ایران در این نمایشگاه و محور اصلی اهداف بانک در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است، موضوع حمایت و تامین مالی شرکت های دانش بنیان، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران اجرا می‌شود و در آینده نزدیک با این حمایت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت این شرکت ها و مجموعه های خلاق خواهیم بود.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: