در مراسمی با حضور دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران انجام شد؛

قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
کدخبر : 561597

دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اقدامات موثر دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیگیری امور ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در این بانک، قدردانی کرد.

در مراسمی که به همین منظور با حضور دکتر رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران و کریمی فرمانده حوزه بسیج و مدیر امور هسته گزینش بانک رفاه کارگران در محل دفتر مدیرعامل بانک برگزار شد، لوح سپاس معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دکتر للـه‌گانی اهداء شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم گفت: با اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه، در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران گام برمی‌داریم. وی تصریح کرد: خدمات‌رسانی به ایثارگران وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، بانک‌ها و... است و بانک رفاه نیز در این راستا به سهم خود اقدامات قابل توجهی داشته است.

 

لازم به ذکر است، دکتر رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران و حجت‌الاسلام والمسلمین ثقفی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران نیز در سخنانی در این نشست از دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راستای حمایت، پشتیبانی و خدمات‌رسانی به ایثارگران، قدردانی کردند.

بانک

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: