هم صدا با تیم ملی فوتبال ایران با صدای مردم ایران /

جشنواره جایزه بزرگ سرود جزیره فوتبال در کیش آغاز شد

جشنواره جایزه بزرگ سرود جزیره فوتبال در کیش آغاز شد
کدخبر : 561681

فراخوان جشنواره بزرگ سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر منتشر شد.

جشنواره بزرگ سرود جزیره فوتبال با موضوعات نوجوان با نشاط ایرانی، بازی سرگرمی نشاط، فوتبال، جام جهانی، ما یار دوازدهم هستیم، همسایه‌ی جام، دعوت از گردشگران خارجی برای سفر به ایران، مهمان‌نوازی ایرانیان، اینجا خلیج فارس است و صلح و دوستی از ابتدای مرداد ماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

این جشنواره در پنج بخش تولیدات، لیگ اجراهای پاتوقی، رقابتی، سرود همگانی و موزیک ویدئو برای عموم علاقه‌مندان و هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در تمامی نقاط کشور با جوایز ویژه برای برگزیدگان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره جایزه بزرگ سرود جزیره جهت ثبت‌نام اولیه ‌می‌ توانند عدد ۱۲ را در پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۰۹۲۷۲۱۰۱ ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جوایز بخش‌های مختلف جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی @footballisland۲۰۲۲ در اینستاگرام و تمامی شبکه های اجتماعی جزیره فوتبال مراجعه نمایند.

شایان ذکر است آیین افتتاح جزیره فوتبال همزمان با عید سعید غدیر خم در جزیره کیش و‌ با حضور چهره های ملی فوتبال ایران برگزار شد. در جشنواره جزیره فوتبال قرار است ۲۲ رویداد فرهنگی، علمی و هنری فوتبال تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در جزیره زیبای کیش برگزار شود. همایش بین المللی فوتبال کلینیک، جام جهانی فوتبال فری استایل، نمایشگاه بین المللی فوتبال و صنایع وابسته، سمپوزیوم مجسمه سازان فوتبالی، جشنواره فیلم و عکس فوتیال از جمله رویدادهای این جشنواره هستند که به زودی فراخوان شرکت در آنها نیز منتشر خواهد شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: