خبرنگار خبرگزاری روسیه؛

نمایشگاه صنعت مالی نشان از ظرفیت بالای بیمه در کشور ایران است

نمایشگاه صنعت مالی نشان از ظرفیت بالای بیمه در کشور ایران است
کدخبر : 561705

خبرنگار خبرگزاری روسیه در غرفه بیمه رازی از عدم حضور شرکت های بیمه دیگر کشورها در نمایشگاه صنعت مالی ایران ابراز تاسف و اظهار امیدواری کرد که در دوره های بعدی از ظرفیت های موجود استفاده شود.

عباس جمعه- خبرنگار آزاد روسی که به تهران سفر کرده است با حضور در غرفه بیمه رازی در چهاردهمین دوره نمایشگاه بانک، بیمه و بورس اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در شرایط فعلی ایران که تحت تاثیر تحریم‌ها قرار دارد بسیار مهم است و ایران باید تجربیات خود را به روسیه که آن هم در تحریم قرار دارد، انتقال دهد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی صنعت بانک و بیمه در شرایط تحریم را مهم ارزیابی کرد و توسعه و تقویت صنعت مالی دو کشور را بر پایه پتانسیل های موجود مهم دانست.

او تصریح کرد: حرکت بخش پولی- مالی و بیمه‌ای کشور ایران نشان از ظرفیت بسیار بالای سیستم پولی- مالی و بیمه ایران دارد و کشورهای مختلف همچون روسیه، چین و هند می‌توانند با تکیه بر این سیستم بدون توجه به شرایط دلار و یورو با یکدیگر همکاری داشته باشند.

جمعه ابراز امیدواری کرد در دوره‌های بعدی نمایشگاه بانک، بیمه و بورس ایران شرکت‌های روسی حضور داشته باشند تا سطح همکاری پولی-مالی و بیمه‌ای دو کشور روسیه و ایران افزایش یابد.

این خبرنگار روس معتقد است، همکاری این کشورها می‌تواند شروع تازه‌ای در فرآیند سیستم‌های پولی و مالی داشته باشد و باید این مسیر چندین ساله از طریق برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آغاز شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: