مدیر آموزش، ‌پژوهش و فناوری ایمیدرو در نشست هم اندیشی طرح های پژوهشی طلا اعلام کرد:

ایمیدرو به دنبال طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری

ایمیدرو به دنبال طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری
کدخبر : 561722

مدیر آموزش، ‌پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: نیازهای مشترک فناورانه زنجیره صنعت طلا در کشور احصا شد و قرار است طرح های پژوهشی متناسب با آنها تعریف شود.

غلامرضا ملاطاهری در جلسه هم اندیشی و هم افزایی برای تعریف طرح های پژوهشی مشترک در حوزه طلا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با مشخص شدن نیازهای مشترک فناورانه معادن و واحدهای فرآوری طلا در بخش دولتی و خصوصی، طرح های متناسب با نیازها , تعریف و برای فراخوان اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: درخواست ارائه پیشنهاد (RFP) برای تدوین سند استراتژی حوزه طلا،‌ بهبود موازنه جرم، افزایش خلوص شمش های طلا در مجتمع طلای زرشوران و نیز استفاده از اکسیژن خالص و پروژه ژئومتالورژی طلا با رویکرد توسعه فناوری و افزایش یهره وروی در مجتمع های ایمیدرو در دست تهیه است.

ایمیدرو به دنبال طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری

مدیر آموزش، ‌پژوهش و فناوری ایمیدرو با بیان اینکه این سازمان به دنبال طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری در بخش معدن و صنایع معدنی مبتنی بر نیازمندی های فناورانه و نوآورانه است، تصریح کرد: از ابتدای امسال، جلسات هم اندیشی و هم افزایی پژوهش و توسعه فناوری ایمیدرو و بنگاه های منتخب بخش معدن و صنایع معدنی آغاز شده است.

وی افزود: خروجی های این جلسات در حوزه های مختلف همچون «معادن و صنایع سرب وروی»، «معادن آهن»، «معادن و صنایع آلومینوم»، «صنایع فولاد»، «معادن و صنایع طلا» در غالب پروژه های پژوهشی کاربردی در حال اجرا است.

بنا به این گزارش، جلسه هم اندیشی و هم افزایی بین ایمیدرو و شرکت های زنجیره تولید طلا، با هدف تعریف طرح های پژوهشی مشترک در این حوزه، در مجتمع طلای زرشوران برگزار شد.

در جلسه مذکور، مدیرعامل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران، نماینده مدیرعامل شرکت طلای موته و برخی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه طلا حضور داشتند.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: