مهندس رخصتی در همایش بخشداران استان اصفهان :

ذوب آهن اصفهان آماده عرضه محصولات ساختمانی جهت پروژهای عمرانی استان

ذوب آهن اصفهان آماده عرضه محصولات ساختمانی جهت پروژهای عمرانی استان
کدخبر : 561729

همایش بخشداران استان اصفهان ۲ مردادماه در سالن تشریفات روابط عمومی ذوب آهن اصفهان با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، مهدی سلیمانی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار شهرستان لنجان و بخشداران استان اصفهان برگزار شد.

مهندس ایرج رخصتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این همایش، رشد و پیشرفت کشور را مستلزم کار و همت جهادی و همدلانه دانست و گفت: این مجتمع عظیم صنعتی به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه دارد و طی نیم قرن گذشته با خدمتی که به رشد صنعت کشور به ویژه صنعت فولاد نموده، بالاترین سطح مسئولیت اجتماعی را ارائه کرده است .

 وی افزود: امروز سبد محصولات ذوب آهن متناسب با بازار و پروژهای عمرانی کشور است و این شرکت آمادگی دارد محصولات خود را جهت پروژهای عمرانی استان عرضه نماید.   

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت:  مسئولین استان از جمله بخشداران در زمینه ساخت و ساز و پروژه های مختلف عمرانی می توانند از محصولات کیفی ذوب آهن اصفهان استفاده نمایند و ضرورت دارد که محصولات این شرکت به طور مستقیم به سمت پروژهای عمرانی در شهرها و روستاها هدایت شود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز، خدمتگزاری به مردم را جهاد فی سبیل ا... دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم که نظرات و حرف دل مردم را با گوش جان پذیرا باشیم و جهت حل مشکلات جامعه، تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم .

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان نیز از همراهی ذوب آهن اصفهان در برگزاری این همایش قدردانی نمود و افزود: یکی از وظایف اصلی و حیاتی تمام مسئولین پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مردم است و هر روز باید با انگیزه و توان بیشتر برای خدمت به مردم تلاش کنیم .

این همایش با سخنرانی نمایندگان منتخب بخشداران استان اصفهان، جلسه پرسش و پاسخ و ارائه نقطه نظرات کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری همراه بود و در پایان نیز حاضرین در این همایش از بخش های مختلف خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کردند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: