در راستای سنجش سطح تعهد سازمان به حفظ و مراقبت از نظام های مدیریتی؛

برگزاری ممیزی های مراقبتی در شرکت پتروشیمی پارس

برگزاری ممیزی های مراقبتی در شرکت پتروشیمی پارس
کدخبر : 562236

در راستای سنجش سطح تعهد سازمان به حفظ و مراقبت از نظام های مدیریتی و به منظور ارزیابی میزان انطباق فرایندها و فعالیت های سازمان با الزامات استاندارد های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵،ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵،ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸،ISO۲۹۰۰۱:۲۰۲۰و HSE-MS ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ ، ممیزی های مراقبتی و تمدید صدور گواهینامه با مشارکت کلیه مدیران و...

در راستای سنجش سطح تعهد سازمان به حفظ و مراقبت از نظام های مدیریتی و به منظور ارزیابی میزان انطباق فرایندها و فعالیت های سازمان با الزامات استاندارد های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵،ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵،ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸،ISO۲۹۰۰۱:۲۰۲۰و HSE-MS ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ ، ممیزی های مراقبتی و تمدید صدور گواهینامه با مشارکت کلیه مدیران و کارکنان پتروشیمی پارس توسط تیم منتخب ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران از تاریخ ۰۲/۰۵/۱۴۰۰ لغایت ۰۴/۰۵/۱۴۰۰ بصورت آنلاین( از راه دور) برگزار شد .

 

در این فرایند ، شرکت پتروشیمی پارس ضمن اینکه به تمدید اعتبار گواهینامه های قبلی خوددمبتنی بر استنداردهای ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵،ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ و ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ توصیه شد ، موفق به تمدید صدور گواهینامه سیستم مدیریت HSE ( HSE-MS) و ارتقاء همزمان به ویرایش جدید سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO۲۹۰۰۱:۲۰۲۰ گردید .

 

بی شک موفقیت های حاصله مرهون فعالیت های پیگیرانه و همت و تلاش جمعی بوده است که به یمن حمایت ها و پشتیبانی مدیریت ارشد سازمان و مشارکت همگانی مجموعه پتروشیمی پارس محقق گردیده است . "

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: