بر اساس آمار تیر ماه سال جاری :

مجمع الکترونیک ۱۳ ناشر توسط سپرده‌گذاری مرکزی برگزار شد

مجمع الکترونیک ۱۳ ناشر توسط سپرده‌گذاری مرکزی برگزار شد
کدخبر : 562501

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اولین ماه تابستان سال جاری مجمع ۱۳ ناشر را به صورت الکترونیک برگزار کرد.

در تیر ماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده صاحبان سهام ۱۳ شرکت حاضر در بازار سرمایه به صورت الکترونیک از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما» از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برگزار شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مجامع شرکت‌های «تولید نیروی برق دماوند، سینا دارو، افق کوروش، بیمه ما، گروه صنعتی بارز، پدیده شیمی قرن، تکسرام، بهنوش، ماشین سازی نیرومحرکه، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان، سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سیمان ممتازان کرمان و تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده» با دستور جلسه های «تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه و ...» در ماه گذشته به صورت الکترونیک توسط سپرده‌گذاری مرکزی برای سهامداران برگزار شد.

 گفتنی است در این دوره زمانی، ۷ شرکت علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده خود را نیز به صورت الکترونیک از طریق درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما» برگزار کردند.

 درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک در یک نگاه

این گزارش می افزاید : درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک «دیما»، جهت سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت‌های بورسی و ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیک مهیا شده و این سامانه با بهره گیری از فناوری های نوین، بدون محدودیت های جغرافیایی، امکان برگزاری در بستری امن را برای سهامداران فراهم کرده است.

 مزایای سامانه «دیما»

 گفتنی است بهره گیری از بستر سجام جهت احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا به واسطه رأی گیری الکترونیکی، امکان حضور نهادهای نظارتی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در چند مجمع، امکان پرسش و پاسخ میان سهامداران و هیات رئیسه مجمع و وجود تالار گفت و گو جهت تعاملات بین سهامداران از مزایای سامانه دیما به شمار می‌رود.

 لازم به ذکر است : سهامداران برای حضور در مجمع الترونیک می بایست در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده باشند تا دسترسی آن ها برای ورود به جلسه مجمع فعال شود.

 

روابط عمومی سمات

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: