رتبه اول "بانکداری اینترنتی" بانک پاسارگاد به انتخاب مردم

رتبه اول "بانکداری اینترنتی" بانک پاسارگاد به انتخاب مردم
کدخبر : 562517

"بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد" در نهمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان موفق به کسب رتبه اول شد و از نگاه مخاطبین به‌عنوان محبوب‌ترین خدمات بانکی اینترنتی معرفی گردید.

این بانک به‌عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات بانکداری مجازی با ایجاد زیرساختی قوی در حوزه بانکداری الکترونیکی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان در اختیار مشتریان خود قرار داده است. این خدمت موجب می‌شود تا مشتری امور بانکی خود را به‌راحتی از طریق اتصال به اینترنت و بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی انجام دهد. در واقع مشتریان تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی می‌توانند از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد بهره‌مند شوند و بدون نیاز به حضور در شعبه‌های بانک، بسیاری از امور بانکی خود را انجام دهند. کسب رتبه محبوب‌ترین نام تجاری در ارائه خدمات بانکداری اینترنتی بیانگر عملکرد بهتر نسبت به سایر رقبا، توجه مستمر به بهبود خدمات و موفقیت در کسب رضایت مشتریان می‌باشد.

مراسم اختتامیۀ نهمین جشنوارۀ برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور نمایندگان نام‌های تجاری محبوب در تاریخ ۱۱ اَمرداد ۱۴۰۱برگزار گردید. در این مراسم پس از ارزیابی نتایج نظرسنجی، نام‌های تجاری از نظر مصرف‌کنندگان بررسی و سه نام تجاری که بیشترین رأی را به خود تخصیص داده‌اند در ۱۰۲ گروه کالا و خدمات به عنوان نام تجاری محبوب مصرف‌کنندگان معرفی شدند.

گفتنی است بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که با مشارکت ۱۵۰۰ نام تجاری در صنایع مختلف برگزار گردید، ضمن کسب رتبه اول در گروه "بانکداری اینترنتی"، در گروه‌های "همراه بانک"، "خدمات بانکداری حضوری" و همچنین در گروه "نرم‌افزارهای پرداخت" (محصول پی پاد) رتبه اول را از آن خود کرد و بدین‌ترتیب عنوان محبوب‌ترین نام تجاری در نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

 

روابط عمومی بانک پاسارگاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: