مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

مردم با همراه‌بانک «مهریران» وام دریافت کنند

مردم با همراه‌بانک «مهریران» وام دریافت کنند
کدخبر : 562696

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: مردم می‌توانند با سفته الکترونیکی از طریق اپلیکیشن، وام دریافت کنند. امکان توثیق سهام و سهام عدالت نیز اجرایی شده و در گام‌های بعدی گواهی‌های سپرده‌، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر دارایی‌های مردم وثیقه وام‌های قرض‌الحسنه آن‌ها خواهد شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در گفت‌وگو با شبکه استانی مازندران گفت: در حال حاضر سقف وام قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود: وام قرض‌الحسنه حقوقی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای خرد در حال پرداخت است.

شمسی‌نژاد اعلام کرد: در یک سال منتهی به پایان تیر ۱۴۰۱، بیش از ۳ میلیون فقره وام خرد به مبلغ ۷۵هزار میلیارد تومان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تأکید بر حمایت این بانک از آسان شدن شرایط ازدواج جوانان، خبر داد: در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲هزار فقره وام ازدواج و ۱۱هزار فقره وام فرزندآوری پرداخت شده است.

وی با اشاره به آسان شدن شرایط دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مردم می‌توانند با سفته الکترونیکی از طریق اپلیکیشن، وام دریافت کنند. امکان توثیق سهام و سهام عدالت نیز اجرایی شده و در گام‌های بعدی گواهی‌های سپرده‌، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر دارایی‌های مردم وثیقه وام‌های قرض‌الحسنه آن‌ها خواهد شد که مردم بدون مراجعه به شعب بانک بتوانند وام دریافت کنند.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: