بانک رفاه گارگران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان

بانک رفاه گارگران در بالاترین سطح، آماده همکاری با ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 562933

اسماعیل للگانی مدیرعامل و جمعی از دیگر مسئولین بانک رفاه گارگران ایران سه شنبه ۱۸ مرداد با مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل و جمعی از مسئولیت ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو نمودند و از خط تولید این شرکت بازدید کردند.

در این دیدارآخرین شرایط وتحولات تولیدی و مالی و همچنین سطح تعاملات بانکی با ذوب آهن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر گسترش مناسبات وتعاملات فی مابین تاکید شد.

مهندس رخصتی دراین دیدار گفت: در سال های گذشته و در شرایط سخت اقتصادی، بانک رفاه گارگران همواره پشتیبان این مجموعه بزرگ صنعتی بوده است.

مدیرعامل شرکت تعاملات گسترده تر با بانک رفاه گارگران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی را خواستار شد و افزود: ضرورت دارد بانک رفاه کارگران با تسهیلات مالی با نرخ سود کم برای کارکنان وهمچنین تسهیلات ارزی برای طرح های توسعه شرکت با ذوب آهن همکاری داشته باشد و قطعا این دومجموعه با توجه به اطمینان متقابل می توانند در جهت رشد تولید و بالندگی کشور قدم های مناسبی را بردارند.  

مدیرعامل بانک رفاه گارگران نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه پرافتخار ذوب آهن به مقام شامخ شهدای والا مقام این شرکت ادای احترام نمود وبیان داشت: بانک رفاه کارگران آمادگی کامل دارد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید وحمایت از صنایع جانبی در کشور، همکاری های دو جانبه مناسبی برای تسهیل راهکارهای تولید در اختیار شرکت ذوب آهن اصفهان قرار دهد.

للگانی گفت:با توجه به شرایط موفق تولیدی وافزایش و تنوع سبد محصولات در ذوب آهن، در بالاترین سطح آمادگی لازم با ذوب آهن اصفهان را برای همکاری داریم و اعتبارات مالی مورد نیاز تولید را به این شرکت اختصاص می دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: