بهرام بادپا سکان هدایت امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان را به دست گرفت

بهرام بادپا سکان هدایت امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان را به دست گرفت
کدخبر : 563032

«با حضور نائب رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان و معاون امور استان‌ها، آئین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان برگزار شد.»

«محسن پدرام» نائب رئیس هیأت مدیره بانک با اشاره به وضعیت مثبت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه‌های مختلف و رضایت وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد مطلوب بانک در اجرای بانکداری اسلامی، گفت: توجه به نیروی انسانی یکی از مهمترین ارکان و عوامل توسعه و برتری بانک در عرصه رقابت با سایر بانک‌هاست.

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از مهمترین برنامه‌های سال جاریست

وی افزود: تلاش همگانی برای تجهیز حداکثری منابع قرض‌الحسنه و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی محوله به بانک توسط دولت از مهمترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

پدرام در ادامه سخنان خود، با تمجید از عملکرد مطلوب «حسن خانمحمدی» مدیر سابق شعب بانک در استان زنجان طی ۸ سال حضور در این استان، وی را شخصیتی اخلاق‌محور، صادق، متعهد، ساعی و پیگیر امور بانک و کارکنان دانست و از پرسنل صف و ستاد استان زنجان خواست تا نهایت همکاری و همفکری را با مدیر جدید برای ادامه راه مدیر سابق و همچنین تعالی و پیشبرد اهداف عالیه بانک در استان را داشته باشند.

خدمت به مردم و تکریم آن‌ها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موهبت الهی است

در ادامه این جلسه دکتر «روح اللّه قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان با تقدیر از عملکرد مدیر سابق استان زنجان، محوریت قرار دادن فرهنگ قرآنی قرض‌الحسنه، التزام عملی به مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، ضرورت برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای دستیابی به اهداف طراحی شده بانک در شاخص‌های مختلف و تلاش حداکثری برای خدمتگزاری به مردم به‌عنوان یک نعمت و موهبت الهی را مورد تأکید قرار داد و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، «احمدرضا فرجی» معاون امور استان‌ها، با اشاره به شناخت چندین ساله از نوع فعالیت و سبک کاری خانمحمدی، مدیر سابق استان زنجان، وی را فردی فنی و آشنا به تمام امور بانکی دانست و گفت: بر جای گذاشتن آمارهای درخشان در شاخص‌های مختلف برای استان زنجان گواه کارنامه درخشان وی در سمت مدیر شعب استان زنجان است که توانست ۸ سال در قله موفقیت بایستد.

تلاش خالصانه برای رفع دغدغه‌های های مالی شهروندان زنجانی

«حسن خانمحمدی» مدیر سابق شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان، از اعتماد ۸ ساله مدیریت ارشد بانک تشکر کرد و گفت: ادارات کل مرکزی بانک برای اجرای بهتر برنامه‌ها در جهت تحقق اهداف بانک در سطح استان نقش مهمی داشتند.

وی همچنین ضمن تشکر از همه کارکنان صف و ستاد استان زنجان برای خلق آمارهای به درخشان، اظهار داشت: تلاش خالصانه برای رفع دغدغه‌های های مالی شهروندان زنجانی و تلاش همه جانبه و مدیریت همه ‌سو نگر برای عملیاتی نمودن منویات اولیای بانک در شاخص‌های مختلف شیوه‌ای بوده که در دستور کار مدیریت شعب استان زنجان قرار داشته است.

خانمحمدی ضمن ارائه گزارش عملکرد دوره مدیریت خود گفت: در سال ۱۳۹۳ و آغاز فعالیت بنده، استان منابع استان ۲۹۸ میلیارد ریال بود که این آمار تا پایان تیر ماه سال جاری به ۲۶هزار میلیارد ریال بالغ شده است.

اعتماد مدیران بانک به نیروهای جوان

«بهرام بادپا» مدیر جدید شعب استان زنجان نیز از اعتماد مدیرعامل و اولیای بانک به یکی از نیروهای جوان و از داخل مجموعه بانک و خلق فرصت خدمت به مردم شریف زنجان و مشتریان بانک مهربانی‌ها و همچنین زحمات مدیر سابق استان تشکر کرد.

وی در ادامه به ارائه برنامه‌ها و اهداف مد نظر در بخش‌های مختلف با محوریت جذب حداکثری منابع و تلاش برای تداوم و تعالی مسیر حرکت بانک در استان زنجان پرداخت.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات و مدیریت ۸ ساله «حسن خانمحمدی» مدیر سابق شعب استان زنجان تقدیر به عمل آمد و حکم «بهرام بادپا» مدیر جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان قرائت و به وی تقدیم شد.

گفتنی است خانمحمدی که از نیروهای باسابقه شبکه بانکی کشور بود و پیش از ورود به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، معاونت اداری مالی بانک ملت استان زنجان را عهده‌دار بوده است.

بهرام بادپا نیز از پرسنل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و معاونت شعب استان آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: