حضور کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین‌های سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم

حضور کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در آیین‌های سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) در دهه اول ماه محرم
کدخبر : 563158

کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی محرم امسال با شور و حالی ویژه در آیین‌های سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان که در ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد، شرکت کردند.

همزمان با ایام حزن و اندوه حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایش در دهه اول ماه محرم، مراسم پر فیض زیارت عاشورا، سخنرانی و سوگواری محرم همه روزه از ساعت ۷ صبح در نمازخانه حضرت فاطمه زهرا (س) ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور گسترده کارکنان و مدیران ستادی برگزار شد و عاشقان حسینی(ع) در سوگ شهادت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا، اشک ماتم ریختند و برای مظلومیت سیدالشهدا بر سر و سینه زدند و یاد همیشه زنده آن حماسه‌آفرینان تاریخ را گرامی داشتند.

در این ایام در پایان برنامه‌های عزاداری برگزارشده در ساختمان مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی، به همت همکاران ستاد مرکزی و معاونت‌های سازمان و بانیان خیر، همه حاضران در این برنامه‌ها، میهمان سفره احسان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) شدند.

همچنین نذر قربانی اول ماه محرم و پخت و توزیع اطعام حسینی در مناطق کم‌برخوردار و نیازمندان در دهه اول توسط پویش تأمین‌اجتماعی همدل و گروه جهادی بسیج شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی صورت پذیرفت.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: